Hallo.
Waar kan ik gemakkelijk een geschakelde 12V vandaan plukken t.b.v mijn Navi?
Is dit makkelijk vanachter de radio weg te halen?.
vr gr Age
geschakelde plus Clio 3
Re: geschakelde plus Clio 3
wat voor clio?
maar ik zeg ja, bij elke auto zit er wel 1 achter de radio.
of sigarettenaansteker als je die hebt.
of je bedieningsverlichting(verwarming enz.)
gewoon even op de stekkertjes aan de achterkant prikken met een spanningszoeker.
maar ik zeg ja, bij elke auto zit er wel 1 achter de radio.
of sigarettenaansteker als je die hebt.
of je bedieningsverlichting(verwarming enz.)
gewoon even op de stekkertjes aan de achterkant prikken met een spanningszoeker.
- Age
- Oud-beheerder
- Berichten: 2444
- Lid geworden op: 17 aug 2008 10:54
- Locatie: Leeuwarden
- Contacteer:
Re: geschakelde plus Clio 3
Het gaat om een Clio 3.
Ik denk dat achter de radio vandaan het makkelijkst zal zijn..wil niet het hele dashboard slopen.
Ik denk dat achter de radio vandaan het makkelijkst zal zijn..wil niet het hele dashboard slopen.
Groet, Age
Re: geschakelde plus Clio 3
ik zie nu pas dat in je titel ook clio 3 staat
ik heb geen idee hoe het daar zit, maar achter je radio zal vast wel een geschakelde draad lopen.
ik heb geen idee hoe het daar zit, maar achter je radio zal vast wel een geschakelde draad lopen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 42384 Weergaves
-
Laatste bericht door Ars
-
- 0 Reacties
- 7323 Weergaves
-
Laatste bericht door Ronald 01
-
- 0 Reacties
- 10817 Weergaves
-
Laatste bericht door lwdracer
-
- 6 Reacties
- 13620 Weergaves
-
Laatste bericht door Scarface450
-
- 2 Reacties
- 4308 Weergaves
-
Laatste bericht door SGN