audio achteraan

Van tweeter tot Woofer
Plaats reactie
Jacky
beginner
Contacteer:

audio achteraan

Bericht door Jacky »

hallo

ik heb een clio 2 ph 3 van 2004
het is een 5 deurs
ik heb geen boxen achteraan maar zou er graag in m'n hoedenplank steken
ik heb op het forum al eens gezocht en gezien dat er bij bepaalde modellen kabels zijn voor boxen
ik heb al eens gekeken maar ik vind ze niet
heeft er iemand hier anders een foto van
of is er een how to hoe je die kabels van voor naar achter kan leggen (liefst ook met fotos, ben niet handig aangelegd :oops: )

heb van vele gehoord dat er kabels zijn voor boxen achteraan onder die roostertjes maar ik vind ze niet
kan iemand mij raad geven in verband met waar die kabels precies zijn
heb niet echt zin om dashboard open te doen om kabels te leggen (ben te onhandig)
Laatst gewijzigd door Jacky op 15 mar 2010 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Samen staan we sterk
Samen rijden we Clio

Clio 2 phase 3 1.5 dci
Clio 1 phase 1 1.8 16V
Clio 4 phase 2 1.2 Tce120
sj0ertum
Oud-beheerder

Re: audio achteraan

Bericht door sj0ertum »

Hierbij een How to van audio in een clio 2 3 deurs....
https://www.clioclub.info/forum/viewtopic.php?f=14&t=395" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
het stelt niet zoveel voor als je richting je kofferbak wil. De kabels kun je dan via de goten bij je dorpels doen :wink: Wat je beter kunt doen is een goed setje 13 cm speakers in je achterdeuren maken, ik verwacht dat hier de bekabeling al wel aanwezig is.

Dan kun je in je voordeuren een composet plaatsen en een kleine subwoofer in de kofferbak :wink: Hoedenplankspeakers zijn moet meer zo van deze tijd. Ik heb ze zelf nog wel maar ik ga het ook doen zoals ik hier heb beschreven.

Een goede set 13 cm speakers in de achterdeuren
Een composet 13 cm in de voordeuren (Een composet is een speaker en een losse tweeter, hierbij zit een filter die de hoge en lage tonen filtert)
En dan nog een kleine subwoofer ter ondersteuning in de kofferbak
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Plaats reactie

Terug naar “In Car Entertainment / ICE (vraag & antwoord)”