Lampjes originele Renault cd-speler blijven branden
Lampjes originele Renault cd-speler blijven branden
Oke sinds vandaag dus mijn Clio in bezit maar direct eigenlijk een probleem met de radio. Dit probleem was bekend bij aanschaf maar had gedacht dat er gewoon een foutje in de aansluiting zou zitten.
Echter is deze aansluiting en alles gewoon origineel voor zover ik zie dus ja.
Het probleem is dat de lampjes op de cd-spelers blijven branden als de auto van contact af is. De radio is zelf dus wel uit maar de lampjes achter de nummers + (+/- </>) knoppen blijven branden.
Iemand bekend met dit probleem en met een mogelijke oplossing? Op zich niet zo'n probleem want die lampjes trekken niet mijn accu in eens leeg maar wil het natuurlijk wel opgelost hebben.
Echter is deze aansluiting en alles gewoon origineel voor zover ik zie dus ja.
Het probleem is dat de lampjes op de cd-spelers blijven branden als de auto van contact af is. De radio is zelf dus wel uit maar de lampjes achter de nummers + (+/- </>) knoppen blijven branden.
Iemand bekend met dit probleem en met een mogelijke oplossing? Op zich niet zo'n probleem want die lampjes trekken niet mijn accu in eens leeg maar wil het natuurlijk wel opgelost hebben.
Re: Lampjes originele Renault cd-speler blijven branden
Heb je garantie? bovag renault top occasion?
Altijd als er iets geks is altijd melden! en goed laten maken!
Ik zou niet klooien en gewoon bij de dealert op de stoep staan!
maybe zit het in de radio en vervangen ze hem gewoon door een andere originele.
je heb rechten ondanks dat hij al in je bezit is!
Groetjes Willem
Groetjes Willem
Nee hij is particulier gekocht, dus verder geen garantie. Ben vooral benieuwd of het niet een bekend probleem isSnerpo schreef:Heb je garantie? bovag renault top occasion?
Groetjes Willem

Misschien is het wel het draadje die net verkeerd om zit van de constante spanning?
misschien is het zo opgelost met een andere radio kabelboom.
Ik kan je vertellen dat de radio,s van renault zoals de Tunerlist om te vervangen 2de hands +/-
€ 150-. en nieuw €350,- a €400,-
laten we de verdere reacties en suggesties afwachten.
misschien is het zo opgelost met een andere radio kabelboom.
Ik kan je vertellen dat de radio,s van renault zoals de Tunerlist om te vervangen 2de hands +/-
€ 150-. en nieuw €350,- a €400,-
laten we de verdere reacties en suggesties afwachten.

Heb het allemaal nagemeten en alles klopt gewoon. Mooi geschakeld en ook bijvoorbeeld van de lampen werkt het goed.
Probleem lijkt hem dus vooral in de radio zelf te zitten. Jammer dat het allemaal SMD-componenten zijn waar ik dus zo zelf niets aan kan doen.
Andere mogelijke problemen?
Probleem lijkt hem dus vooral in de radio zelf te zitten. Jammer dat het allemaal SMD-componenten zijn waar ik dus zo zelf niets aan kan doen.
Andere mogelijke problemen?
- Arjaan81
- forum starter
- Contacteer:
Welk bouwjaar is de Clio?Vanaf 2005 is bekend dat de radio niet over een (zeer) lage temperatuur kan....als de temperatuur dik onder het nul punt komt buiten....klachten zijn dan dat de verlichting van de radio blijft branden.En dan moet er een nieuwe radio in.Heb ik laatst gehad met mijn Clio III.Zijn ook verhalen bekend met de clio II ph 3/4(campus etc..)........
Groeten,
Arjaan
Groeten,
Arjaan
Dat heb ik inderdaad ook gelezen. De clio zelf is van 2002 maar misschien dat er ooit een nieuwere radio ingekomen is. Hoe kan ik dit jaartal terugvinden?
Interssant, ik merkte vannochtend dat ik mijn radio code opnieuw moest invoerenArjaan81 schreef:Welk bouwjaar is de Clio?Vanaf 2005 is bekend dat de radio niet over een (zeer) lage temperatuur kan....als de temperatuur dik onder het nul punt komt buiten....klachten zijn dan dat de verlichting van de radio blijft branden.En dan moet er een nieuwe radio in.Heb ik laatst gehad met mijn Clio III.Zijn ook verhalen bekend met de clio II ph 3/4(campus etc..)........
Groeten,
Arjaan

ik heb eventueel hier nog een originele radio/cd speler van renault. komt uit me clio uit 2004. werkt prima en de radio code opvragen bij renault.
heb de radio nog nodig of mag hij weg? 

Ik heb nooit gevraagd om een andere radio maar ik heb hem niet nodig.brandsma schreef:heb de radio nog nodig of mag hij weg?
het was slechts een aardig aanbod,