winterbanden op ijs...toch veeel beter (filmje)
- Contacteer:
winterbanden op ijs...toch veeel beter (filmje)
Uit het volgende filmpje blijkt dus dat je met winterbanden nog vrij veel grip hebt op ijs (in verhouding tot zomer banden dan..)
Mits je natuurlijk niet te hard rijdt..
In het filmpje nemen ze een bocht met maar 10 mijl per uur...da's dus 16 km/u......
[youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube]
Denk dat een aantal uitglijders hier hadden kunnen worden voorkomen....
ps...ik blijf lekker als een oud wijf rijden op die ijsbanen hier in de wijk...
Mits je natuurlijk niet te hard rijdt..
In het filmpje nemen ze een bocht met maar 10 mijl per uur...da's dus 16 km/u......
[youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube]
Denk dat een aantal uitglijders hier hadden kunnen worden voorkomen....
ps...ik blijf lekker als een oud wijf rijden op die ijsbanen hier in de wijk...
Laatst gewijzigd door Age op 14 jan 2010 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet, Age
Re: winterbanden op ijs...toch veeel beter
de rode bmw op zomerbanden glijd zelfs tegen de muur aan
holy shit
holy shit

Re: winterbanden op ijs...toch veeel beter (filmje)
Tuurlijk zijn winterbanden veel beter 

- Engee
- über forummer
- Contacteer:
Ik durf dat best nog wel te zeggen hoor!2PHII schreef:![]()
Wie durft nu nog te zeggen dat winterbanden niet nodig zijn?

Ik ook:D Hier op het eiland kan ik hooguit tegen een tuinwal aanglijden 

- Contacteer:
tja, dat moet iedereen ook zelf maar weten...( vrij land gelukkig)
Verwacht van mij geen medelijden als iemand door glijdt....
Ook met winterbanden kan het natuurlijk, maar dan heb je gewoon te hard gereden...
Maar da's mijn mening..
Verwacht van mij geen medelijden als iemand door glijdt....

Ook met winterbanden kan het natuurlijk, maar dan heb je gewoon te hard gereden...
Maar da's mijn mening..
Groet, Age
Je punt is nu onderhand wel duidelijk hoor 

Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Tja ik heb inderdaad wat topics voorbij zien komen met winterschade. Of ze met winterbanden voorkomen waren weet ik niet.
Kan alleen zeggen dat ik positief verrast ben nu ik zelf winterbanden heb, met name op sneeuw en ijs. Gisteren kwam ik er echter wel achter dat de grip op de op/af ritten erg veel minder is dan met de zomerbanden op half nat wegdek. Begon met 80 km/u wat overdwars te verplaatsen. In maart maar snel weer de zomerbanden eronder. Met de vele sneeuw die is gevallen was ik wel erg blij met mijn winterbanden.
Kan alleen zeggen dat ik positief verrast ben nu ik zelf winterbanden heb, met name op sneeuw en ijs. Gisteren kwam ik er echter wel achter dat de grip op de op/af ritten erg veel minder is dan met de zomerbanden op half nat wegdek. Begon met 80 km/u wat overdwars te verplaatsen. In maart maar snel weer de zomerbanden eronder. Met de vele sneeuw die is gevallen was ik wel erg blij met mijn winterbanden.