Dag mensen,
Zal me eerst ff voorstellen,
Dennis, heb onlangs een clio 1.4 billabong editie uit 2003 gekocht.
Nu vroeg ik me af: produceert de standaard radio + boxen een beetje degelijke
geluidskwaliteit? Zo nee, wat zou een goede vervanging zijn voor de standaard radio?
Begreep van de dealer dat niet alle merken compatibel zijn met de audiobediening op het stuur?
Ik hoor het wel!
Gr dennis.
Goede vervanging standaard radio
Re: Goede vervanging standaard radio
alleerst welkom hiero !!
gefeliciteerd nog met je aankoop , veel en veilige km's gewenst
en om in te haken op je vraag ......
et ligt dr helemaal aan wat je wilt qua muziek , wil je bijv nog wat extra's dr op ( lees : subje etc )... dan zijn dr talloze dingen mogelijk uiteraard.
Maar verder... zo gek klinkt een standaard radio niet hoor ....
En dr zijn verschillende merken die tegenwoordig een kastje hebben zodat je originele afstandbediening werkt , Pioneer bijvoorbeeld .... en heeft ook goeie produkten ...
Maar dat blijft een kwestie van smaak .
gr marcel

gefeliciteerd nog met je aankoop , veel en veilige km's gewenst

en om in te haken op je vraag ......
et ligt dr helemaal aan wat je wilt qua muziek , wil je bijv nog wat extra's dr op ( lees : subje etc )... dan zijn dr talloze dingen mogelijk uiteraard.
Maar verder... zo gek klinkt een standaard radio niet hoor ....
En dr zijn verschillende merken die tegenwoordig een kastje hebben zodat je originele afstandbediening werkt , Pioneer bijvoorbeeld .... en heeft ook goeie produkten ...
Maar dat blijft een kwestie van smaak .
gr marcel
heb op het moment een eigen huis en tuin sony der in zitten (zat er al in bij de aankoop) en bij mij werkt de bediening aan het stuur ook...
nieuwere sony radios zijn erg goe ben er dik te vreden over kijk in mijn project voor wat voor een ben te lui om de doos te pakken