Achterin luidspreekers plaatsen
Achterin luidspreekers plaatsen
Hallo
ik heb een clio 1 uit 95' en ik nou wil ik graag luidprekers achterin plaatsen maar hier ligt nog geen bedrading. Waar moet ik de kabels mee verbinden ?
ik heb nog 2 luidspreekers van 150 watt heb ik een versterker nodig ?
B.V.D. Armand
ik heb een clio 1 uit 95' en ik nou wil ik graag luidprekers achterin plaatsen maar hier ligt nog geen bedrading. Waar moet ik de kabels mee verbinden ?
ik heb nog 2 luidspreekers van 150 watt heb ik een versterker nodig ?
B.V.D. Armand
Laatst gewijzigd door Armand op 26 nov 2009 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Achterin luidspreekers plaatsen
Welnee geen versterker, gewoon kabels naar de speakers trekken. Deze kun je in de goten die van voor naar achter lopen leggen.
Ik weet niet of er al een ISO stekker ligt bij een clio uit 95? Anders moet je de speakers daar op aansluiten
Ik weet niet of er al een ISO stekker ligt bij een clio uit 95? Anders moet je de speakers daar op aansluiten
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Nee volgens mij ligt er geen iso stekker in.
nog andere opties?
nog andere opties?
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
standaard licht er een iso stekker in.
even kijken in de handleiding naar hoe je de speakers moet aansluiten, en lekker spelen
even kijken in de handleiding naar hoe je de speakers moet aansluiten, en lekker spelen

Groeten, Vincent.
Idd, en als ie er niet in ligt kan je een nieuwe ISO stekker bestellen bij oa halfords voor 2 tientjes ofzo, en het dan aansluiten
is wel wat meer werk, maar ik weet uit eigen ervaring dat je dan wel ook je achterspeakers aan kan sluiten, heb toevallig 3 weken terug hetzelfde gedaan

is wel wat meer werk, maar ik weet uit eigen ervaring dat je dan wel ook je achterspeakers aan kan sluiten, heb toevallig 3 weken terug hetzelfde gedaan

Ik had wel ISO blokje liggen, en heb een Clio van 94 dus, was geen problemen met aansluiten!
Oké maar op welke aansluitingen moet ik de kabels aansluiten? Of moet ik ze gewoon doorverbinden met de boxen voorin?
BVD Armand
BVD Armand
Op een ISO stekker heb je 8 pennetjes voor de speakers. 2x Links en 2x Rechts
Misschien heb je HIER wat aan ...
Misschien heb je HIER wat aan ...
Maar deze pennetjes zijn wel allemaal bezet moet ik ze daar dan gewoon bij zetten?
BVD Armand
BVD Armand
kan je niet zien waar ze heen gaan dan ?
Je zou anders ook de stekker eruit kunnen trekken en bij de speakers de draden kunnen verbinden, dan kan je met een multimeter op je iso-stekker kunnen meten op welke pennetjes ze aangesloten zijn.
Normaal gesproken heb je Voor (links + rechts) en Achter (links + rechts)
Je zou anders ook de stekker eruit kunnen trekken en bij de speakers de draden kunnen verbinden, dan kan je met een multimeter op je iso-stekker kunnen meten op welke pennetjes ze aangesloten zijn.
Normaal gesproken heb je Voor (links + rechts) en Achter (links + rechts)