Hallo,
Ik heb nu dus een clio rs uit 2000 met een originele radio en originele cd wisselaar en stuurbediening.
Die cd wisselaar kan me gestolen worden.
Maar dat klokje en originele stuurbediening wil ik houden.
Verder heb ik nog een clarion radio 2 tot 3 jaar oud met een usb kabel.
Ik wil graag of: een usb ingang op de originele radio, zodat mijn klokje en stuurbediening blijft werken.
Of die clarion met usb monteren, maar dan werkt wss mijn klokje en stuurbediening niet meer.
En die wil ik beiden niet missen.
Hebben jullie hier een oplossing voor?
Mvg Ivo
clio2 phase 1 rs radio vraag
Re: clio2 phase 1 rs radio vraag
Ik ben nu aan het kijken naar een Pioneer adapter voor een autoradio.
http://www.pioneer.nl/nl/products/25/38 ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Hierbij dien je dan wel een pioneer radio te kopen geloof ik, maar hoorde hier op het forum (onder andere van Haris) dat het erg goed werkt. Dat sluit je aan en dan werkt je stuurbediening gewoon.
Verder heb je ook nog de: CA-D-PI.180
Daarbij werkt je schermpje ook nog gewoon als het goed is.
Zoals ik al zei ben ik er ook naar aan het zoeken. dus ik kan je niet met zekerheid zeggen of het werkt.
Denk alleen niet dat het op je Clarion werkt.
http://www.pioneer.nl/nl/products/25/38 ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Hierbij dien je dan wel een pioneer radio te kopen geloof ik, maar hoorde hier op het forum (onder andere van Haris) dat het erg goed werkt. Dat sluit je aan en dan werkt je stuurbediening gewoon.
Zoals ik al zei ben ik er ook naar aan het zoeken. dus ik kan je niet met zekerheid zeggen of het werkt.
- Triggerhappy
- forum member
- Contacteer:
Schaf een ACB aan (audio connection box) waarmee je usb op je tuner list kunt krijgen, tevens aansluiting voor aux in en Ipod.
Clio RS 172 (verkocht)
Megane GT tce180 (verkocht)
Megane IV GT 205
Megane RS Trophy
Megane GT tce180 (verkocht)
Megane IV GT 205
Megane RS Trophy

Ik ga geen andere radio kopen:P tis of origineel of die clarionReneeJ schreef:Ik ben nu aan het kijken naar een Pioneer adapter voor een autoradio.
http://www.pioneer.nl/nl/products/25/38 ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Dat het met de clarion niet werkt was ik ook al bang voor.
Ik denk dat ik voor de acb ga zoals triggerhappy aangeeft, heb hem nieuw op ebay gevonden voor 140 euro.
Dan gaat die clarion de verkoop in.
Ik neem aan dat de cd wisselaar dan vervalt?
En de iphone is er ook op aan te sluiten? ipv ipod?
Iphone ben ik niet zeker van....ik had laatst ook een ipod Aux kabel....en dat werkte niet op mn iphone. En inderdaad je CD wisselaar vervalt
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Zie je met die ACB wel netjes de tracknaam van het mp3tje als je er een usb stick in ramt?
Dat is dan wel weer minder.ackten schreef:nee die zie je niet