Kabels voor boxen kofferbak

Van tweeter tot Woofer
Plaats reactie
BjornH

Kabels voor boxen kofferbak

Bericht door BjornH »

Hoi,
ik heb al boxen liggen van een oude auto van me broer. Nu had mn vader gehoord bij onze dealer dat er achterin de kofferbak, onder het roostertje dat daar kabels lagen om speakers aan te sluiten.. Nu heb ik net ff gekeken, kom alleen een ietwat dikke paarse tegen en een kleine zwarte. Die beide naar boven gaan.. (Aan beide kanten) Lijkt me dat deze niet zijn voor aansluitingen van boxen of whatever.. Heb ik gelijk en moet ik zelf kabels trekken of zijn 1 van deze 2 toch voor eventuele speakers?

Heb een Clio2 phase2 Dynamique uit 2001.

Er zit geen haast bij, was gewoon ff benieuwd zodat ik binnenkort een keer me speakers erin kan gooien.

Groetjessss
sj0ertum
Oud-beheerder

Re: Kabels voor boxen kofferbak

Bericht door sj0ertum »

Hmm ik weet niet of dat bij sommige auto's voorbereid is....Zoiezo kun je beter goede kabels trekken voor als je wat zwaardere speakers eraan gaan hangen :thumbsup:
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
dennisje030

Bericht door dennisje030 »

Ik heb geen speakers in de kofferbak maar 2 in de deuren voor, 2 tweeters in het dashboard en 2 speakers achterin bij de achterbank.

Kan je ze niet beter daar plaatsen dan in de kofferbak onder dat roostertje?
sj0ertum
Oud-beheerder

Bericht door sj0ertum »

het is neit de bedoeling dat de speakers daar komen volgens mij....hij wil alleen weten of daar al bekabeling ligt en dat de speakers op de hoedenplank komen?
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
BjornH

Bericht door BjornH »

sj0ertum schreef:het is neit de bedoeling dat de speakers daar komen volgens mij....hij wil alleen weten of daar al bekabeling ligt en dat de speakers op de hoedenplank komen?
juist.

die kerel van de dealer vertelde me vader dus dat daar bij die roostertjes al kabels lagen voor de speakers..
dennisje030

Bericht door dennisje030 »

Ah zo!
Nou ik zou sowieso de hoedenplank gewoon intact houden en speakers in de zijpanelen plaatsen laat maar zeggen.

Bij mij liep de bekabeling tot de 2 achter panelen laat maar zeggen waar ook al speakers inzaten.
Mocht je speakers in de hoedenplank willen plaatsen zou ik lekker alle draadjes opnieuw leggen :wink:
BjornH

Bericht door BjornH »

weet ik alweer genoeg.
nouja aangezien ik denk ik toch de laatste bestuurder van mijn clio zal zijn maakt het me niet zoveel uit of er gaten in mn hoedenplank komen :wink:

ik weet eerst genoeg, die kerel van de dealer is gewoon een zatlap :smash:
sj0ertum
Oud-beheerder

Bericht door sj0ertum »

Je weet nu al dat je hem zo lang blijft rijden dat hij naar sloop moet...Of dat je hem binnekort een metertje korter maakt?
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
BjornH

Bericht door BjornH »

Dat 1e, zit nu op 183000. Heb sinds ik hem heb al 13000 gereden, en dat is 5 maand geleden ofzo nu.. Reken maar uit dat ik ongeveer nog 2 jaar met dit ding moet doen. :laugh4:
sj0ertum
Oud-beheerder

Bericht door sj0ertum »

Hmm inderdaad...dan zit je binnen een paar jaar aan zn kilometers :sunny:
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
Plaats reactie

Terug naar “In Car Entertainment / ICE (vraag & antwoord)”