Pagina 1 van 1
Nieuw sd kaartje
Geplaatst: 22 jan 2022 18:29
door barkie66
Ik heb een nieuw sd kaartje gekocht. Misschien vreemde vraag, maar hoe koppel ik dat nieuwe sd kaartje aan mijn bestaande account. In de r-link store heb ik een bestaand account dat gekoppeld is aan mijn oude kaartje.
Bvd.
Re: Nieuw sd kaartje
Geplaatst: 22 jan 2022 20:42
door mox
Sinds de update naar kaartversie V1015 zo'n anderhalf jaar geleden (waar een twee keer zo groot SD-kaartje voor nodig was, waardoor een online update vanwege een te kleine kaart mislukte), adviseert mijn dealer me om voortaan gewoon fysieke kaartjes aan te schaffen en niet meer online te updaten.
De Rlinkstore is een regelrechte ramp. "Vooral niet online updaten", zei mijn dealer laatst nog, toen ik een nieuw kaartje kocht.
Re: Nieuw sd kaartje
Geplaatst: 23 jan 2022 18:31
door barkie66
mox schreef: 22 jan 2022 20:42
Sinds de update naar kaartversie V1015 zo'n anderhalf jaar geleden (waar een twee keer zo groot SD-kaartje voor nodig was, waardoor een online update vanwege een te kleine kaart mislukte), adviseert mijn dealer me om voortaan gewoon fysieke kaartjes aan te schaffen en niet meer online te updaten.
De Rlinkstore is een regelrechte ramp. "Vooral niet online updaten", zei mijn dealer laatst nog, toen ik een nieuw kaartje kocht.
Mijn nieuwe "fysieke" kaartje is v10.65 en heeft 16gb.
Ik heb een issue met mijn account. Afgezien van het feit dat ik ook begin te zien dat de store niet hetgeen is wat het zou moeten zijn.
Mijn account is gekoppeld aan mijn oude kaartje versie v950.
Daar zit bij mij vlgs mij het probleem. Op mijn scherm zijn er veel apps grijs. Zelfs geintegreerde vaste apps zijn grijs.
Re: Nieuw sd kaartje
Geplaatst: 01 feb 2022 20:48
door groen_duiven
Heb je al contact opgenomen met Renault Services ?
Re: Nieuw sd kaartje
Geplaatst: 20 apr 2022 10:51
door barkie66
Heeft er iemand ervaring met het "overzetten" van de kaartgegevens naar een "eigen" grotere SD kaart van bijvoorbeeld weet ik niet GB.
Re: Nieuw sd kaartje
Geplaatst: 20 apr 2022 17:09
door barkie66
groen_duiven schreef: 01 feb 2022 20:48
Heb je al contact opgenomen met Renault Services ?
Kijk dank je voor het antwoord / suggestie. Nee is mijn antwoord. Ik zal eens gaan kijken hoe ik renault services kan bereiken.
Re: Nieuw sd kaartje
Geplaatst: 20 apr 2022 20:39
door mox