Iemand een idee hoe je de originele sideskirts van een RS kan monteren?
Er zitten een soort clipjes bij, maar is het dan de bedoeling dat je die vastkit op de auto oid?
En dan daar de skirt op laat leunen?
Want echt stevig lijkt het niet te zitten. Mss iemand hier die ze ooit heeft los gehad of iemand die juist originele skirts op zijn auto heeft gedaan?
RS sideskirts monteren
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Re: RS sideskirts monteren
Heb je de voorschermen er ook bij dan?
ik had die dingen er ook bij kerel.....
die vage beugels..!
ik heb er niks mee gedaan..?..
ze zitten er NOG op!
die vage beugels..!
ik heb er niks mee gedaan..?..
ze zitten er NOG op!

oke, want ik dacht dat er bij de echte rs skirts andere zaten. Maar jij gebruikt ze dus niet?
Heb geen voorschermen, maar was nu ook meer een informatieve vraag.
Als ik ze zou kopen ga ik gewoon lekker polyesteren denk ik. Of anders een replica maken, maar dat wordt me te duur denk ik.
Heb geen voorschermen, maar was nu ook meer een informatieve vraag.
Als ik ze zou kopen ga ik gewoon lekker polyesteren denk ik. Of anders een replica maken, maar dat wordt me te duur denk ik.
Sideskirts van een RS zonder voorschermen staat niet denk ik....Dan moet je gewoon de sideskirts hebben die Thijs en Chris onder hun clio hebben hangen
Omdat er bij die van een rs een Hoek aanzit die weer netjes aansluit op de voorschermen.

Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
- Engee
- über forummer
- Contacteer:
En ik
:lol:
Denk ook niet dat het gaat passen!

Denk ook niet dat het gaat passen!
sorry, EN ENGEE!!
als je dat hoekje netjes kan maken zou t wel cool zijn... anders zou t lame zijn...

als je dat hoekje netjes kan maken zou t wel cool zijn... anders zou t lame zijn...
Daarom wil ik ook gaan polyesteren.sj0ertum schreef:Sideskirts van een RS zonder voorschermen staat niet denk ik....Dan moet je gewoon de sideskirts hebben die Thijs en Chris onder hun clio hebben hangenOmdat er bij die van een rs een Hoek aanzit die weer netjes aansluit op de voorschermen.