Beste,
Ik heb een setje Bi-Led projectors van Retrofitlab aangeschaft en een tweede setje koplampen om het mezelf makkelijk te maken dat ik niet zonder koplampen zit!
Het enige probleem is dat ik de koplampen voor geen mogelijkheid open krijg. Ik heb ze al in de oven gehad, paste niet helemaal maar ze werden wel goed warm, maar zelfs toen lukte het niet heel goed om er iets van te maken.
Retrofitlab doet zelf helaas geen retrofits meer en ze willen niet alleen m'n koplampen openen. Ik ben al opzoek gegaan naar een ander bedrijf dat ze wil openen maar ik heb er na een lange zoektocht van meerdere dagen nog geen gevonden.
Is er hier iemand die er veel ervaring mee heeft of kan helpen. Of eventueel ze zelfs wilt openen voor me?? Ik woon in Leiden maar een stukje rijden is geen probleem!
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Koplampen openen
Koplampen openen
Renault Clio TCe 90 ENERGY NIGHT & DAY 2014 (verkocht)
Peugeut Partner 1.5 HDI 130PK EAT8 (Ex Auto v/d zaak)
Peugeot 508SW PSE 2024
Peugeut Partner 1.5 HDI 130PK EAT8 (Ex Auto v/d zaak)
Peugeot 508SW PSE 2024
- dutchkliko
- forum starter
- Contacteer:
Re: Koplampen openen
Met ene hittegun kun je ze ook stuk voor stuk open krijgen. Alleen niet te lang op 1 plek. Dit proceeds duurt echter enorm lang. Heb dit een kee rbij me vorige auto gedaan, maar wat een hoop moeite moet je ervoor doen zeg maar.
Re: Koplampen openen
Het schijnt enorm moeilijk te zijn om de koplampen te openen. het schijnt dat je moet beginnen bij die flap die bij het knipperlicht zit.
Ik zou ze in een kartonnen doos stoppen, gat er in maken en 10 minuten verwarmen met een heatgun.
Er staat op dit forum ook een how to voor de clio 4
Ik zou ze in een kartonnen doos stoppen, gat er in maken en 10 minuten verwarmen met een heatgun.
Er staat op dit forum ook een how to voor de clio 4