Hey allemaal,
Ik vroeg me af of het kwa ruimte en electronica mogelijk is om een 2.0 liter turbo 180 TCe plus bak van een megane 3 in een clio 2 1.4 16v past. Dat het geen plug en play is snap ik, ook dat electronica best lastig gaat worden. Als iemand weet wie dit eens gedaan/geprobeerd heeft en een beetje weet hoe of wat zou dat welkom zijn.
Als het blok wel past maar de bak niet, weet iemand een andere bak die wel dat koppel aan kan want ik laat hem natuurlijk niet op de 180pk.
Alles is mogelijk natuurlijk hoe gek je het wilt maken maar het moet natuurlijk niet achtelijk oplopen.
Alle reacties zijn welkom hoe of wat ik het aan zou kunnen pakken het moet natuurlijk wel kunnen ofcourse.
Groetjes Michael
2.0 180 TCe in clio 2
-
- beginner
- Contacteer:
Re: 2.0 180 TCe in clio 2
Zoals je al zegt is alles mogelijk, maar als je toch al de moeite gaat doen om dit in te bouwen waarom dan in godsnaam een tce180 motor?
Dessalniettemin kan ik je denk ik wel makkelijk uit de droom helpen, je krijgt de ecu niet werkend op een Clio 2. Dan zul je dus voor standalone management moeten gaan.
Dessalniettemin kan ik je denk ik wel makkelijk uit de droom helpen, je krijgt de ecu niet werkend op een Clio 2. Dan zul je dus voor standalone management moeten gaan.
Re: 2.0 180 TCe in clio 2
Waarschijnlijk omdat ie een 180tce blok heeft gevonden voor een leuk prijsje, ze zijn iig leuker geprijsd dan rs blokken. Maar het leukste zou zijn als het werkend is om het dan werkend over te lepelen in mijn rsi, het kan toch niet zo zijn dat ts ook nog is sneller is dan mij, op de mtb kan ik mee leven, maar in de Clio echt niet ;-)