Versleten stuur opknappen

Voor alles aan de binnenkant, van bekleding tot pookknop
Plaats reactie
Donovan
forum starter
Contacteer:

Versleten stuur opknappen

Bericht door Donovan »

Hallo,

Een aantal weken geleden heb ik een Gebruike Clio aangeschaft. Echt een geweldige auto, maar hij is wel goed gebruikt in zijn 5 jarige bestaan.
Ik heb het hele interieur onder handen genomen, en de meest smerige vlekken uit de bekleding weten te krijgen, en heb van de bestuurdersstoel de zitting opnieuw laten bekleden.
Ook is de versnellingspook vervangen. De auto ziet er weer bijna als nieuw uit. Alleen het stuur ben ik niet tevreden over.

Aan de bovenkant van het stuur zitten allemaal velletjes die schuren aan je handen tijdens het rijden.
Afbeelding
Is dit nog te fixen? Of kan ik beter het bovenste gedeelte laten vervangen? En is dat überhaupt mogelijk.

Groet,
Donovan
jeroen33
über forummer
Contacteer:

Re: Versleten stuur opknappen

Bericht door jeroen33 »

Ik zou kijken of je voor een zacht prijsje en ander stuur kunt vinden bij een demontage bedrijf.
Denk niet dat dit nog te redden is
Ex Clio IV estate 1.5DCI rijder.
Nu Peugeot 308 1.6 Blue HDI
Donovan
forum starter
Contacteer:

Bericht door Donovan »

Ben ondertussen aan het zoeken naar een nieuw stuur :) wordt vervolgd...
mox
Beheerteam
Contacteer:

Bericht door mox »

Een aantal van ons heeft destijds meegedaan aan een collectieve groupbuy om hun stuur (en evt. pookknop) opnieuw te laten bekleden door een zekere Snappy op cliosport.net. Ik moet zeggen dat de foto's van de resultaten er bijzonder fraai uitzien. Er was in overleg ook veel variatie in uitvoering mogelijk qua leersoort, wel of niet geperforeerd, kleur, kleur van de stiksels, markering op "12 uur" etc.

https://www.cliosport.net/threads/steer ... es.717385/
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
Donovan
forum starter
Contacteer:

Bericht door Donovan »

Ik ga er even naar kijken dankjewel! Ben momenteel eerst bezig met wat andere zaken op te knappen aan de auto. Het stuur vervangen / opknappen is dus even naar beneden gegaan op het lijstje. :)
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Interieur (vraag & antwoord)”