Complimenten voor Renault
Geplaatst: 16 aug 2017 16:57
Ik wilde de 3 jaars kaartupdate bestellen via de rlink store. Helaas kreeg ik elke keer een foutmelding.
Na intensief contact met de helpdesk is het probleem gedeeltelijk opgelost. Waarschijnlijk zit er een fout in mijn SD kaart.
De fout is helaas niet terug te kijken naar iets specifieks, de update werkt dus nog niet.
Wel heeft Renault mij het geld terug gegeven van de updates maar de service aan laten staan.
Daarnaast krijg ik van hen kaart 9.85 gratis op SD kaart opgestuurd. Hopelijk is het update probleem hier ook mee opgelost.
Zeer netjes van de helpdesk!!
Na intensief contact met de helpdesk is het probleem gedeeltelijk opgelost. Waarschijnlijk zit er een fout in mijn SD kaart.
De fout is helaas niet terug te kijken naar iets specifieks, de update werkt dus nog niet.
Wel heeft Renault mij het geld terug gegeven van de updates maar de service aan laten staan.
Daarnaast krijg ik van hen kaart 9.85 gratis op SD kaart opgestuurd. Hopelijk is het update probleem hier ook mee opgelost.
Zeer netjes van de helpdesk!!