Horizontale raamrubber buitenkant deur laat los
Geplaatst: 30 mei 2017 10:20
Hallo allemaal.
Hier maar weer eens het zoveelste probleem met onze splinternieuwe Clio RS 4 2017........het is gewoon niet leuk meer.
De rubberen horizontale deel waar het raam doorheen glijd laat los. Het zit van af het kleine driehoekige raampje bij de zijspiegel omhoog, los van het metaal. Pfffffttttttttt... daar gaan we weer! Het lijkt naar boven gebogen te zijn en is sinds we onze auto hebben weggebracht naar de Renault garage vanwege een ander probleem. De auto was daar omdat na 7 dagen na aflevering er op de kunststof voor bumper lak los liet. De auto is bijgespoten maar op de zwarte kunststof delen onder de koplamp zit er verf!!!!!!! Nu ga ik misschien van het ene probleem naar de andere maar het is vreemd dat na dat de auto is achtergelaten bij Renault dat dit probleem er plots is. Ook het gewrapte dak is beschadigd na dit bezoek. een enorme kras/veeg op de dak alsof er gereedschap op heeft gelegen. Dak was 2 dagen ervoor gewrapped en ik heb de auto grondig schoongemaakt een uur voor hij naar de Renault garage ging voor de spuit beurt. De auto zat vol rare vlekken, de rubberen raam delen zaten vol opgedroogde wax en op de binnen kant van beide deuren zitten wit kleurige vegen/beschadigingen die niet te verwijderen zijn!!!!!!!!!!!! Bij aflevering kwamen wij er achter dat een raamrubber dubbelgevouwen zat en is na een week vervangen. Het is gewoon niet normaal meer wat een ellende we hebben met de auto. Echt zeer zeer ontevreden over de Renault garage in Almere. Je brengt je auto om het ene te laten oplossen en krijgt er twee voor terug. Ik ben heel erg boos mag je weten. Een splinternieuwe auto met vernevelde verf op delen waar het niet thuis hoort, rubber delen die loslaten, beschadigingen na garage bezoek etc. etc. Ook bij aflevering een beschadiging aan het rechter achterlicht, maar het daar verder geen aandacht aan besteed.
Ik ga nu rechtsbijstand inschakelen want er is nog meer aan de hand. Ook de aandrijving, waarschijnlijk ergens voor de versnellingsbak, zit speling in en schokt tijdens filerijden en achteruit rijden. Het klinkt ook alsof er iets als metaal langs metaal schuurt............pfffttttttttttttttttttttt....NOOIT MEER EEN RENAULT, doe mij maar een Volvo T4 ofzo.
Maar goed, nu nadat ik even mijn 'ei' kwijt moest zou ik graag willen vernemen of er iemand is die ook problemen met de buitenste horizontaal liggende raam rubber
heeft en of die ook los komt of niet goed aansluit.
Ik kan wel huilen jongens, bijna 35.000 Euro en sinds de eerste echt de eerste dag het ene na het andere probleem. En als Renault die probeert op te lossen nog meer problemen.
De kwaliteit van de Clio is op vele punten slecht te noemen. Flinter dunne lak, krasgevoelige kunststof delen interieur, rubbers binnen buiten, kraakjes dashboard, achterdeur en achterklep, trillende motorkap(zelf maar gerepareerd met wat tape), trillend zekering boxje onder de motorkap(ook met tape vast gezet).
Ook de delen van het plaatwerk sluit gewoon niet goed op elkaar aan en ga maar door. Voor een paar duizend meer wordt het volgende keer een Volvo V40 T4, zelfde prestaties maar veel betere afwerking binnen en buiten op alle vlakken vergeleken. Ik ben klaar met Renault, maar vooral komt dat door de onzorgvuldige behandeling van onze auto. Ze moeten zich diep schamen voor hun monteurs/spuiters. Ook de afspraken worden niet nagekomen zoal terug bellen etc. Zo rot om dit mee te maken ..... echt prachtige zilver grijze RS CUP 2017.......met krassen, beschadigingen en verf waar die niet thuis hoort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga me zakdoek pakken en janken, doeiiiiiiiiii
1
Hier maar weer eens het zoveelste probleem met onze splinternieuwe Clio RS 4 2017........het is gewoon niet leuk meer.
De rubberen horizontale deel waar het raam doorheen glijd laat los. Het zit van af het kleine driehoekige raampje bij de zijspiegel omhoog, los van het metaal. Pfffffttttttttt... daar gaan we weer! Het lijkt naar boven gebogen te zijn en is sinds we onze auto hebben weggebracht naar de Renault garage vanwege een ander probleem. De auto was daar omdat na 7 dagen na aflevering er op de kunststof voor bumper lak los liet. De auto is bijgespoten maar op de zwarte kunststof delen onder de koplamp zit er verf!!!!!!! Nu ga ik misschien van het ene probleem naar de andere maar het is vreemd dat na dat de auto is achtergelaten bij Renault dat dit probleem er plots is. Ook het gewrapte dak is beschadigd na dit bezoek. een enorme kras/veeg op de dak alsof er gereedschap op heeft gelegen. Dak was 2 dagen ervoor gewrapped en ik heb de auto grondig schoongemaakt een uur voor hij naar de Renault garage ging voor de spuit beurt. De auto zat vol rare vlekken, de rubberen raam delen zaten vol opgedroogde wax en op de binnen kant van beide deuren zitten wit kleurige vegen/beschadigingen die niet te verwijderen zijn!!!!!!!!!!!! Bij aflevering kwamen wij er achter dat een raamrubber dubbelgevouwen zat en is na een week vervangen. Het is gewoon niet normaal meer wat een ellende we hebben met de auto. Echt zeer zeer ontevreden over de Renault garage in Almere. Je brengt je auto om het ene te laten oplossen en krijgt er twee voor terug. Ik ben heel erg boos mag je weten. Een splinternieuwe auto met vernevelde verf op delen waar het niet thuis hoort, rubber delen die loslaten, beschadigingen na garage bezoek etc. etc. Ook bij aflevering een beschadiging aan het rechter achterlicht, maar het daar verder geen aandacht aan besteed.
Ik ga nu rechtsbijstand inschakelen want er is nog meer aan de hand. Ook de aandrijving, waarschijnlijk ergens voor de versnellingsbak, zit speling in en schokt tijdens filerijden en achteruit rijden. Het klinkt ook alsof er iets als metaal langs metaal schuurt............pfffttttttttttttttttttttt....NOOIT MEER EEN RENAULT, doe mij maar een Volvo T4 ofzo.
Maar goed, nu nadat ik even mijn 'ei' kwijt moest zou ik graag willen vernemen of er iemand is die ook problemen met de buitenste horizontaal liggende raam rubber
heeft en of die ook los komt of niet goed aansluit.
Ik kan wel huilen jongens, bijna 35.000 Euro en sinds de eerste echt de eerste dag het ene na het andere probleem. En als Renault die probeert op te lossen nog meer problemen.
De kwaliteit van de Clio is op vele punten slecht te noemen. Flinter dunne lak, krasgevoelige kunststof delen interieur, rubbers binnen buiten, kraakjes dashboard, achterdeur en achterklep, trillende motorkap(zelf maar gerepareerd met wat tape), trillend zekering boxje onder de motorkap(ook met tape vast gezet).
Ook de delen van het plaatwerk sluit gewoon niet goed op elkaar aan en ga maar door. Voor een paar duizend meer wordt het volgende keer een Volvo V40 T4, zelfde prestaties maar veel betere afwerking binnen en buiten op alle vlakken vergeleken. Ik ben klaar met Renault, maar vooral komt dat door de onzorgvuldige behandeling van onze auto. Ze moeten zich diep schamen voor hun monteurs/spuiters. Ook de afspraken worden niet nagekomen zoal terug bellen etc. Zo rot om dit mee te maken ..... echt prachtige zilver grijze RS CUP 2017.......met krassen, beschadigingen en verf waar die niet thuis hoort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga me zakdoek pakken en janken, doeiiiiiiiiii
1