Ik wil voor de kinderen, voor de komende zomervakantie, een setje DVD-schermpjes aanschaffen.
Wie heeft er ervaring mee en wil die delen? Wat zijn belangrijke zaken om op te letten?
DVD-schermpjes op/aan/in de hoofdsteunen
- Worteltjestaart
- forum starter
- Contacteer:
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Re: DVD-schermpjes op/aan/in de hoofdsteunen
Ik heb ervaring met schermen van akai.
2 schermen op 1 dvd speler, hoofdtelefoontjes erbij en heerlijk stil in de auto
Ik zag dat je ze nu ook met usb aansluiting had, vantevoren wat films op een stick zetten en spelen maar!
2 schermen op 1 dvd speler, hoofdtelefoontjes erbij en heerlijk stil in de auto

Ik zag dat je ze nu ook met usb aansluiting had, vantevoren wat films op een stick zetten en spelen maar!
Groeten, Vincent.
- Worteltjestaart
- forum starter
- Contacteer:
Van Akai heb ik idd wel wat gezien ja.
Ik begrijp inmiddels wel dat hier heel sterk goedkoop=duurkoop geldt en dat ik een set je met accu en geheugen moet nemen.
Gebruiken die dingen veel stroom? Als in, raakt de 12V plug niet overbelast als ik die schermpjes combineer met 2 telefoonopladers?
Ik begrijp inmiddels wel dat hier heel sterk goedkoop=duurkoop geldt en dat ik een set je met accu en geheugen moet nemen.
Gebruiken die dingen veel stroom? Als in, raakt de 12V plug niet overbelast als ik die schermpjes combineer met 2 telefoonopladers?
De aanstekeraansluiting heeft genoeg vermogen om binnen een paar seconden een gloeispiraal heet te stoken, dus ga er maar vanuit dat je er tegelijkertijd "tig" gadgets mee kunt voeden. Check de waarde van de zekering maar eens; ik vermoed tientallen amperes. Volgens mij hangt de achterruitverwarming aan dezelfde zekering.
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Een 12v aansluiting heeft genoeg spanning om een grote koelbox te laten draaien.
2 schermen gaat zeker lukken.
Een telefoon trekt ongeveer 1 ampere op 12v, en 2 schermen trekken ongeveer 5.
Vaak is de 12v aansluiting afgezekerd met 20/25 ampere dus je zit nog niet aan de 50% van de capaciteit
2 schermen gaat zeker lukken.
Een telefoon trekt ongeveer 1 ampere op 12v, en 2 schermen trekken ongeveer 5.
Vaak is de 12v aansluiting afgezekerd met 20/25 ampere dus je zit nog niet aan de 50% van de capaciteit
Groeten, Vincent.
- Worteltjestaart
- forum starter
- Contacteer:
Uiteindelijk laadt de telefoon eerder op bij 1A bij 5V (USB); als we het verlies van de USB-plug buiten beschouwing laten is het nog ruimer dus...
Maar goed, duidelijk geen probleem dus, fijn.
Ik ga eerst de accessoire-stekker aftappen naar voren (voor de telefoonoplader) zodat de plug vrij blijft voor de toekomstige schermpjes.
Maar goed, duidelijk geen probleem dus, fijn.
Ik ga eerst de accessoire-stekker aftappen naar voren (voor de telefoonoplader) zodat de plug vrij blijft voor de toekomstige schermpjes.