Software update met CLIP door dealer
Geplaatst: 09 jun 2016 11:13
Omdat ik in my Renault al een aantal weken een verplichte software update (11.297) probeer te downloaden met als gevolg een melding dat de service niet beschikbaar is: Klantrelaties benaderd. Blijkbaar heb ik een latere versie op het systeem staan dan dat wordt aangegeven in My Renault. De dealer gaat dit nu herstellen met CLIP door dit te controleren en eventueel aan te passen.
Kan iemand mij vertellen of je met deze aanpassing gegevens verliest van het systeem. Ik doel met name op de eco-ritten en de gegevens m.b.t. TomTom: opgeslagen routes etc. Dit is mij namelijk al een aantel keren overkomen. Je moet dan alles opnieuw programmeren in TomTom. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee.
Kan iemand mij vertellen of je met deze aanpassing gegevens verliest van het systeem. Ik doel met name op de eco-ritten en de gegevens m.b.t. TomTom: opgeslagen routes etc. Dit is mij namelijk al een aantel keren overkomen. Je moet dan alles opnieuw programmeren in TomTom. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee.