Tip: TomTom LIVE & Connectivity nu van 69 voor 49 euro->over
Tip: TomTom LIVE & Connectivity nu van 69 voor 49 euro->over

Laatst gewijzigd door Bas1975 op 02 sep 2015 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Clio Estate DCI90 Dynamique-> Rouge flamme, lumiere, city extra, comfort extra, R-link, res.wiel.
Re: Tip: TomTom LIVE & Connectivity nu van 69 voor 49 euro
Ook van toepassing in de Belgisch R-Linkstore (Van €69,90 naar €49,90)
Hoe lang zou deze promotie van toepassing blijven?
Hoe lang zou deze promotie van toepassing blijven?
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Toch maar weer 50 euro
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

Clio Estate DCI90 Dynamique-> Rouge flamme, lumiere, city extra, comfort extra, R-link, res.wiel.
- HenkRenting
- forum starter
- Contacteer:
Mooie aanbieding!
Vooral dat je , zoals je aangeeft, em ook kunt verlengen. Dus niet alleen kunt kopen als je abonnement is verlopen.
Zie em alleen niet in mijn lijst staan op my-renault.
Kan dat toch zijn omdat ik nog een actie abonnement heb?
Vooral dat je , zoals je aangeeft, em ook kunt verlengen. Dus niet alleen kunt kopen als je abonnement is verlopen.
Zie em alleen niet in mijn lijst staan op my-renault.
Kan dat toch zijn omdat ik nog een actie abonnement heb?
Clio V 1.6 E-tech Full Hybrig Esprit Alpine (2024), Noir etoile, packs: City Premium, Premium sound Bose.
SPECIALE AANBIEDING VOOR DE KAARTUPDATE VAN UW TOMTOM NAVIGATIESYSTEEM*
Vier keer per jaar brengt TomTom speciaal voor de Renault-modellen met een Carminat TomTom systeem een map update uit. Deze kost nu in combinatie met een werkplaatsbezoek tijdelijk slechts € 39,95. Normaal betaalt u € 69,95, dus profiteer snel!*
Print de voucher en lever deze in bij uw eerstvolgende werkplaatsbezoek om in aanmerking te komen voor de korting.
*Onder werkplaatsbezoek wordt verstaan dat de auto bij de Renault-dealer wordt gebracht voor bijvoorbeeld APK, onderhoud, reparatie of een Zomer- of Wintercheck. Deze TomTom Map update aanbieding is alleen geschikt voor Renault Carminat TomTom systemen en geldt uitsluitend voor leden van My Renault.
Vier keer per jaar brengt TomTom speciaal voor de Renault-modellen met een Carminat TomTom systeem een map update uit. Deze kost nu in combinatie met een werkplaatsbezoek tijdelijk slechts € 39,95. Normaal betaalt u € 69,95, dus profiteer snel!*
Print de voucher en lever deze in bij uw eerstvolgende werkplaatsbezoek om in aanmerking te komen voor de korting.
*Onder werkplaatsbezoek wordt verstaan dat de auto bij de Renault-dealer wordt gebracht voor bijvoorbeeld APK, onderhoud, reparatie of een Zomer- of Wintercheck. Deze TomTom Map update aanbieding is alleen geschikt voor Renault Carminat TomTom systemen en geldt uitsluitend voor leden van My Renault.
Volgens mij alleen voor het Carminat systeem en niet voor het R-Link systeem. Updaten doet de dealer. Een mooie manier om klanten naar de werkplaats te lokken.
Dit topic gaat over TomTom Live en niet over een kaartupdate, deze is er zoals Zinito schrijft niet voor RLink 1, wel voor RLink 2 overigens.
@HenkRenting; Het staat onder: R-link -> catalogus -> categorieën -> Mobiel blijven. Actie abonnement? Je doelt op heet jaar Live Services dat standaard bij een nieuwe auto zit? Is volgens mij niet van invloed, pakket heeft dezelfde naam, dus zou je ook moeten kunnen verlengen.
@HenkRenting; Het staat onder: R-link -> catalogus -> categorieën -> Mobiel blijven. Actie abonnement? Je doelt op heet jaar Live Services dat standaard bij een nieuwe auto zit? Is volgens mij niet van invloed, pakket heeft dezelfde naam, dus zou je ook moeten kunnen verlengen.
- HenkRenting
- forum starter
- Contacteer:
@Bas1975:
Heb het ondertussen kunnen verlengen. De dealer had nog iets niet goed geactiveerd waardoor ik de aanbieding niet zag.
Iig bedankt voor je input!
Heb het ondertussen kunnen verlengen. De dealer had nog iets niet goed geactiveerd waardoor ik de aanbieding niet zag.
Iig bedankt voor je input!
Clio V 1.6 E-tech Full Hybrig Esprit Alpine (2024), Noir etoile, packs: City Premium, Premium sound Bose.
Graag gedaan, dat is het leuke van een dergelijk forum!
Te laat! Actie is weer voorbij....helaas.
Re: Tip: TomTom LIVE & Connectivity nu van 69 voor 49 euro->
Hij is nu € 49,90.
Heb hem nu toch maar aangeschaft....
Heb hem nu toch maar aangeschaft....