airco & wiellager
Geplaatst: 05 mei 2015 11:16
Nadat eerder al:
- MediaNav het begeven had (gelukkig onder garantie vervangen)
- Deurrubbers vervangen zijn (zonder echt merkbaar resultaat)
- Rammeltjes in de rechterdeur nog steeds niet verholpen zijn
- Een deel van het remsysteem vervangen werd (wat volgens velen slechts een inspectie-ingreep hoefde te zijn)
- EGR klep achtereenvolgens gereinigd en vervangen werd (in een dure, doch hopeloze poging de symptomen van een glazig geworden koppeling te verhelpen)
Ben ik na de nodige onkunde van m'n dealer veranderd van dealer
- Wiellager achteraan was defect
- Defecte airco (wegens lekkage)
-De koppeling adviseert de nieuwe dealer niet te vervangen omdat het probleem slechts sporadisch optreed en de kosten niet in verhouding zijn...
Persoonlijk vind ik dit allemaal zaken waar een moderne, degelijke dieselauto geen last van mag hebben. Iets kan altijd kapot gaan, akkoord, maar al deze problemen op 135000km tijd (waarvan 80% snelweg en eigenlijk slechts 1 koude start per dag)...
- MediaNav het begeven had (gelukkig onder garantie vervangen)
- Deurrubbers vervangen zijn (zonder echt merkbaar resultaat)
- Rammeltjes in de rechterdeur nog steeds niet verholpen zijn
- Een deel van het remsysteem vervangen werd (wat volgens velen slechts een inspectie-ingreep hoefde te zijn)
- EGR klep achtereenvolgens gereinigd en vervangen werd (in een dure, doch hopeloze poging de symptomen van een glazig geworden koppeling te verhelpen)
Ben ik na de nodige onkunde van m'n dealer veranderd van dealer
- Wiellager achteraan was defect
- Defecte airco (wegens lekkage)
-De koppeling adviseert de nieuwe dealer niet te vervangen omdat het probleem slechts sporadisch optreed en de kosten niet in verhouding zijn...
Persoonlijk vind ik dit allemaal zaken waar een moderne, degelijke dieselauto geen last van mag hebben. Iets kan altijd kapot gaan, akkoord, maar al deze problemen op 135000km tijd (waarvan 80% snelweg en eigenlijk slechts 1 koude start per dag)...