Beste formumleden,
Ik heb een 4 deurs clio waarvan de linker achter deur niet open of dicht gaat als ik op de knop van mijn sleutel druk. De rest doet het wel gewoon. Ook met de vergrendelknop in de auto doet het slot van de linkerachterdeur niks. Wel kan ik handmatig de deur open en dicht doen, maar dit is niet ideaal als er mensen met me meerijden en ik steeds die deur handmatig moet open doen.
Iemand een oplossing?
Alvast heel erg bedankt jongens!
Linker achterdeur gaat niet op slot of open met sleutel
-
- beginner
- Contacteer:
Linker achterdeur gaat niet op slot of open met sleutel
Renault Clio 1.4 RN 4-deurs bj 2001
Re: Linker achterdeur gaat niet op slot of open met sleutel
heeft niks met kinderslot te maken. deur sluitings knopje komt gewoon omlaag/omhoog, ook als de deur op kinderslot staat. probleem zal wel in deur zitten, mechanisch of elektrisch, dus bekleding loshalen en anders zit het verder weg (elektrisch probleem) anders geen probleem van maken en gewoon altijd knopje naar beneden houden en bij gebruik met de hand knopje bedienen (was vroeger ook altijd, haha) probeer te horen of je wel een klik hoort in de deur bij auto openen/afsluiten, zo ja, dan weet je zeker dat je het in de deur dus moet zoeken. succes.
- Eric92
- forum member
- Contacteer:
Waarschijnlijk stekker voor de elektrische ontgrendeling in de deur kapot. Nieuw stekkertje of kabelboompje halen en klaar.
Renault Clio 1.2 RN ('99)
-
- beginner
- Contacteer:
Je ziet hem wel een heel klein beetje bewegen als ik de deur open wil doen elektronisch. Wat zou ik dan het beste nu doen heb het nog nooit open gehad ofiets dus...
Bedankt voor jullie snelle reacties
Bedankt voor jullie snelle reacties
Renault Clio 1.4 RN 4-deurs bj 2001
- Eric92
- forum member
- Contacteer:
Denk dat je toch echt je bekleding van je deur af moet halen. Meet de stekker dan even door. Krijgt hij niet of nauwelijks stroom dan is de stekker stuk. Krijgt hij wel stroom dan zal het in het slotmechanisme zitten.
Renault Clio 1.2 RN ('99)