Nog een probleempje:
Ventilatie voor het raam is zelfs op z'n hoogste stand maar erg matig te noemen, verder klaagt m'n bijrijder dat ondanks als de verwarming helemaal op vol staat , z'n benen er bijna afvriezen van de koude lucht (buitentemperatuur plm 2 graden momenteel)
Wellicht zijn een paar buizen losgekomen oid, iemand enig idee hoe dit te gaan oplossen?
Ventilatie / verwarmingsprobleem
-
- forum member
- Contacteer:
Re: Ventilatie / verwarmingsprobleem
Als temp meter nu 2 graden aan geeft zal die wel stuk zijn..
Als je kachel niet warm word is misschien je thermostaat kapot of de kachel radiateur kan dicht zitten.
Als je kachel niet warm word is misschien je thermostaat kapot of de kachel radiateur kan dicht zitten.
Het is geen tuning, het is aan passen aan mijn smaak!
t'is niet dattie niet warm wordt. de luchtstromen voor de vooruit zijn niet echt warm en selfs op standje maximaal echt indrukwekkend te noemen, onvoeldoende iig om te ontwasemen.
warm wordt het wel , doch de koude lucht komt bij de passagiers voetenruimte naar binnen , en dat is geen gat naar buiten.
de luchtstroom op de voeten is wel sterk en links warm en rechts koud...
warm wordt het wel , doch de koude lucht komt bij de passagiers voetenruimte naar binnen , en dat is geen gat naar buiten.
de luchtstroom op de voeten is wel sterk en links warm en rechts koud...
-
- forum member
- Contacteer:
Ik weet niet of die al temperatuur regel kleppen heeft voor links en rechts anders zou er daar een stuk van kunnen zijn..
Het is geen tuning, het is aan passen aan mijn smaak!