Pagina 1 van 1
Er is een update in de store
Geplaatst: 10 dec 2014 15:18
door klmklmklmklm
Is nu aan het downloaden iemand al geïnstalleerd?
Re: Er is een update in de store
Geplaatst: 10 dec 2014 15:25
door zinitzio
Ik heb het natuurlijk gedaan maar zie geen verschil. Je blijft bezig.
Re: Er is een update in de store
Geplaatst: 10 dec 2014 18:58
door klmklmklmklm
Zit erin maar zie ook geen verschil. pvd renault zeg eens wat er gebeurd is.
Re: Er is een update in de store
Geplaatst: 10 dec 2014 19:05
door zinitzio
Ik ben het R-Link systeem langzaam beu. Als je de boel aan de gang wilt houden kost het meer dan onderhoud. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn.
Re: Er is een update in de store
Geplaatst: 14 dec 2014 09:29
door rsoen
Ik zie geen verschil maar het zou prettig zijn als er info zou zijn over de verschillende versies. Zoals normaal is bij software. Heb R-Link nu een week (Clio Estate) maar ben zeer tevreden. Geluid van het systeem is ook erg goed. Apps zoals email en agenda zijn redelijk waardeloos. De voice control is nogal beperkt maar even naar huis bellen of Navigeren gaat goed. En nee, het is niet perfect, maar 200% beter dan wat er in de Peugeot zit. Goed bezig daar bij Renault.
Re: Er is een update in de store
Geplaatst: 20 dec 2014 17:51
door jwdgroot
Ik heb gisteren deze update hoopvol geïnstalleerd, hopende dat mijn problemen met het RS-monitor systeem (1 op de 4 tot 5 keer gemiddeld bij de opstart totaal geen gegevens op alle meters / displays) nu verholpen zouden zijn, maar nee, het probleem is nog altijd even hardnekkig aanwezig.
Het probleem zit definitief in de R-Link / Display, want zodra ik de zekering van de R-link lostrek voor een (harde) reboot dan werkt de RS-monitor wel weer. Echt hopeloos. Ik ga er binnenkort een schakelaar tussenbouwen zodat ik tijdens het rijden de boel kan resetten, ik wil namelijk altijd m'n olie / koelwater temps kunnen aflezen.
Hoogst frustrerend allemaal en slechte support van Renault vind ik.
Re: Er is een update in de store
Geplaatst: 20 dec 2014 19:10
door Arjan
Staat de laatste firmware er wel op? Die kan je niet zelf installeren, dat kan alleen de dealer. Even laten controleren misschien...
Re: Er is een update in de store
Geplaatst: 21 dec 2014 07:03
door jwdgroot
Bij mijn weten wel ja, ik ben al 2 keer bij de dealer geweest voor dit probleem. Er is een 'specialist' mee bezig die op een intern support forum van Renault dit probleem heeft aangemeld, maar er is gewoon nog altijd geen definitieve oplossing voor.
Re: Er is een update in de store
Geplaatst: 21 dec 2014 19:42
door klmklmklmklm
Ja kan ook eens naar een andere dealer gaan die helpt je misschien beter met het probleem.
Re: Er is een update in de store
Geplaatst: 22 dec 2014 08:36
door michel.o
Hoi Arjan,
Klopt het dat je de firmware zelf niet kan installeren? Ik ging er vanuit dat de R-Link app die ook heeft geupdate?
Michel
Re: Er is een update in de store
Geplaatst: 26 dec 2014 01:27
door Arjan
Wat je zelfupdate zijn de App's. Niet het systeem.