clio 4

Voor algemene Clio 4 vragen van aankoopadvies tot schaalmodel
Plaats reactie
clioberna

clio 4

Bericht door clioberna »

Hey wie heeft ook de clio 4 bouwjaar 2013 -2014 en wat vinden jullie van het interieur en de auto zelf
goodje
über forummer
Contacteer:

Re: clio 4

Bericht door goodje »

Ik zou zeggen lees eens een beetje het forum door Clioberna..
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016😎
...................................Jos Goodje.................................
clioberna

Bericht door clioberna »

Heb het gelezen maar er staat niks van het interieur alleen dat ze veranderingen willen enz
Surreallistic
forum starter
Contacteer:

Bericht door Surreallistic »

Het interieur kun je inrichten zoals jíj dat wilt. Ik hou van rust in het interieur en luxe. De luxe bekleding vind ik erg fel in het rood. Ik heb dus de Authentique kleur rood gekozen in mn Expression. Steoelen zitten goed, zijkant van de stoelen zijn heel stevig spul (vinyl?). Ik ben dus erg tevreden over mn kleurencombi aan de binnenkant. Zwart interieur met authentique rode bekleding.
clioberna

Bericht door clioberna »

Ja ik dus niet ik heb zo grijs zwart interieur komt snel krassen in ik heb zoveel autos gehad zonder enig probleem van de interieur en bij deze is het gordel zo dichtbij het stoel komt tegen de kant bij aanraken ook een krasje drek vindt het nie zo een perfect auto als je onderkant kijkt van de bestuurders kant zie je gele stukken wat gewoon openstaat zoals siliconen
pascala

Bericht door pascala »

Ik vond het model en interieur de mooiste in zijn klasse. Was er de eerste week ook zeer blij mee. Ik heb hem nu iets meer dan een jaar en eigenlijk alleen maar problemen. Van hele kleine problemen naar hele grote. Zoals kras vanaf oplevering tot aan storingen met remmen (esc storing) en stuurbekrachtiging die tijdens rijden in storing schiet. Dieselmeters die afwijken ( na kwart tank ineens helemaal leeg) tot verbruik van maximaal 1 op 22. Renault Nederland doet het bijna allemaal af als valt wel mee en is product eigenschap......
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Arjan »

Ach, inmiddels zijn er duizenden Clio 4 op de weg. Het is gewoon zo dat mensen die problemen denken te hebben dat tegenwoordig op het internet zetten en hopen medestanders te vinden. In dit geval niet anders denk ik. Maar als je dan bedenkt dat de leden hier op het forum die klachten hebben, hooguit 2 of 3 procent van de Clio 4 rijders zijn denk ik dat het allemaal wel meevalt. Ga maar eens zoeken op fora van andere merken, ook dan zijn er mensen te vinden die niet tevreden zijn.

Zet bijvoorbeeld eens 1000 hagelnieuwe televisies naast elkaar. Geheid dat er een stuk of tien binnen een maand kapot gaan. Balen voor de eigenaar maar het hoort er gewoon bij. Dingen gaan kapot, soms vroeg en als je mazzel hebt laat. Daar is garantie voor. Het is gewoon tijd dat mensen zich dat realiseren. Een fabrikant doet er alles aan zijn producten zo goed mogelijk te maken, dat lukt niet altijd. Probeer zelf maar eens in je werk 1000 keer exact hetzelfde te doen of te maken zodanig dat de kwaliteit ook precies gelijk is. Grote kans dat het niet lukt. Waarom zou dat voor de spullen die je koopt anders zijn.
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

Bericht door klmklmklmklm »

Als men een zuivere auto wil moet men gewoon poetsen, krasjes moet je polijsten en noem maar op.En als een krasje maar alles is wat eraan komt dank god het kan nog vele malen erger zijn.
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK
Afbeelding
goos
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door goos »

@clioberna, je vraag is wel erg algemeen. Wat vind je van het interieur... Waar doel je op, op de vormgeving, op de kwaliteit etc? Gezien je andere reacties zal het wel over de kwaliteit gaan. Als problemen niet aan jezelf te wijten zijn adviseer ik je toch om echt langs de dealer te gaan om deze te bespreken. Wel vraag ik me af hoe je aan die krassen komt, een gordel heeft maar een klein deel dat hard is en als je in de clio rijdt zit deze gewoon netjes vast en valt er dus niets te bekrassen.

@Arjan :worship: :thumbsup: Je hebt helemaal gelijk. Het is natuurlijk alleen wel balen als jij net zo'n 'maandagmorgen' versie hebt. Je hebt inderdaad wel garantie, maar kan natuurlijk een hoop gezeur opleveren.

Ik heb zelf ook een clio 4 sinds januari en ik heb nog geen krasje, deukje of vlekje. (nou ja, op de velgen wel dan, maar dan moet ik ook maar niet tegen een stoeprand rijden :laugh4: :bigcry: ).
Groet,
Martijn

Afbeelding
Mick
forum starter
Contacteer:

Bericht door Mick »

Op een rammeltje na, ben ik erg tevreden. Het leer is mooi en zelfs met 3 honden na 15K gereden te hebben geen krasje te vinden (in de megane was dat duidelijk minder goed).
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Algemeen”