R-link en optie vermijd snelwegen

Plaats hier alles wat met R-Link te maken heeft
Plaats reactie
Hellgirl40
forum starter
Contacteer:

R-link en optie vermijd snelwegen

Bericht door Hellgirl40 »

Wij gaan regelmatig een stukje rijden en vinden het dan leuk om snelwegen te vermijden zodat je nog wat kan zien van de omgeving.
Mijn gewone TomTom heeft een optie "vermijd snelwegen", maar ik kan dit op de R-link niet vinden, weet iemand hoe dit in te stellen is?

Grtzzzz
Clio IV RS Turbo 200 EDC Flame Red
Parkeersensoren
Alarm
Leren bekleding
Pack Cup
R-Link
Surreallistic
forum starter
Contacteer:

Re: R-link en optie vermijd snelwegen

Bericht door Surreallistic »

"Kortste route" levert ook nog wel eens leuke weggetjes op! En anders zal je moeten kiezen voor "vermijd deel route". Dat laatste is pas mogelijk als je al een bestemming hebt geselecteerd/je bezig bent met navigeren.

Op mijn eerste tomtom (op een Palmpc) had ook "kortste route". Ik kwam zodoende wel eens uit op onverharde wegen. Ben zo ook wel eens een Camper tegen gekomen op zo'n weggetje......

De R-Link waarschuwt als er onverharde wegen tussen zit.
goodje
über forummer
Contacteer:

Bericht door goodje »

Weet niet hoe het met R-link zit maar met mijn media nav zit die optie gewoon er bij, staat dan tussen de kortste, snelste, ECO, geen onverharde wegen staat ook optie tussen geen snelweg..
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016😎
...................................Jos Goodje.................................
GreyGriffin
beginner
Contacteer:

Bericht door GreyGriffin »

Ja, ik weet dat dit een oude topic is. Maar ik ga er toch maar even op in, al was het maar omdat ik ook graag af en toe wilde rijden met de optie 'vermijd de snelweg' ingeschakeld.

Ik kon op dit forum nergens een afdoende antwoord vinden waar die optie in R-link ergens te vinden was. Ik heb heel erg moeten zoeken, maar ik heb het gevonden. Ik hoop dat nieuwe R-link-gebruikers hier iets aan zullen hebben, want het boekje met hoofdzaken laat het op dit punt volledig afweten:

Druk op:
1. Navigantie
2. Instellingen
3. Routeplanning
4. Planningtype
5. Nu zit je op een veld met opties als 'snelste route', 'kortste route', 'eco-route'. Maar 'mijd de snelweg' staat daar niet bij! Daar kom je pas nadat je hebt gedrukt op VOLGENDE. Pas als je dat hebt gedaan wordt de optie 'snelweg vermijden ja/nee' zichtbaar.
Clio TCe 120 Dynamique EDC (2016) ** Kleur: gris platine ** Pack City, Pack Comfort Extra, R-Link.
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Arjan »

Oud topic of niet, toch super dat je het er even bij zet :thumbsup:
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

Bericht door klmklmklmklm »

:thumbsup: