Achterklep

Voor alles aan de buitenkant, van frontlip tot achterspoiler
Plaats reactie
Surreallistic
forum starter
Contacteer:

Achterklep

Bericht door Surreallistic »

Als ik net uit de auto stap na het rijden en de kofferbak via de AB wil openen, werkt dat niet. Als ik vervolgens de auto vergrendel, werkt het ook niet. Dan moet ik eerst op knop 4 van de SB drukken en dan pas kan ik met de handgreep van de achterklep de klep openen. Rare jongens die fransen, lf doe ik iets verkeerrd?
Koeien
forum starter
Contacteer:

Re: Achterklep

Bericht door Koeien »

Hmmm... Als je met de auto gereden hebt en dan uitstapt, auto is nog niet vergrendeld, dan zou de achterklep toch ook ontgrendeld moeten zijn? Die zou je dus zonder meer moeten kunnen openen?

Of bedoel je dat 'ie met een druk op de knop vanzelf open zou moeten gaan? Want dat doet 'ie sowieso niet :) (Volgens mij heeft geen enkele Renault dat)
Clio IV Phase 1 TCe 90 Dynamique Bleu de France (Augustus 2014)
Comfort extra, R-Link, City extra, Passion Noir
Surreallistic
forum starter
Contacteer:

Bericht door Surreallistic »

Als ik op die knop druk, gebeurt er dus niks. En met vanzelf opengaan bedoel ik niet zo'n systeem dat de klep helemaal geopend wordt zodat me er direct wat uit kan pakken (mercedes), maar gewoon dattie ontgrendeld wordt. Ook de drukknop op de achterklep is vergrendeld en kan pas ingedrukt worden zodra ik eerst de knop op de AB heb ingedrukt.

Bij mn MiTo uit 2010 kwam de klep wel los zodra ik oo die knop drukte. Daarvoor hoede de auto niet ontgrendeld te zijn.
goodje
über forummer
Contacteer:

Bericht door goodje »

Als de auto niet op slot zit is de klep ook niet op slot en moet die gewoon los gaan met het knopje en als je het knopje van de klep indruk en je hebt de afstand bediening in je zak ontgrendeld de auto gewoon.
Werkt bij mij bij de rechter, linker voordeur en de achterklep..

Ps. als ik uitstap en gelijk naar de achterkant loop is de klep ook niet op slot als ik voorlangs loop hoor ik de auto op slot gaan, maar kan hem gewoon weer met het knopje van de achterklep openen
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016😎
...................................Jos Goodje.................................
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Exterieur (vraag & antwoord)”