stuurkolom schakelaar links/rechts Initiale?

Voor alles aan de binnenkant, van bekleding tot pookknop
Plaats reactie
Kay
beginner
Contacteer:

stuurkolom schakelaar links/rechts Initiale?

Bericht door Kay »

Ben er deze week achter gekomen dat de knopjes om door het menu te scrollen kapot zijn.
Kan ook geen waardes meer resetten enz.

Ook de schakelaar om mistlicht te activeren werkt niet meer.

Oftewel 2 nieuwe schakelaars bestellen. Echter de dealer vertelde mij de prijzen: links 105 excl. en recht 272,- excl.
Rechts was duurder aangezien hier de radio bediening bij hoorde als je een Initiale had.
Maar volgens mij hebben niet-Initiale uitvoering deze schakelaars met radiobediening ook. (niet op de schakelaar, maar de volume knoppen vóór de schakelaar)

Kan ik dit ergens nagaan? Want dan haal ik op de sloop wel ergens een schakelaar, want 272,- vind ik ronduit belachelijk voor 1 schakelaartje te fixen.

(vraag in het kort: Kan ik controleren van welk type Clio III ik de schakelaar kan gebruiken voor in mijn Initiale)

de schakelaar ziet er dus zo uit: (kan alleen niet zien of de knoppen voor "source" hierop zitten.
Afbeelding
Tomasvs
Sponsor/aanbieder
Contacteer:

Re: stuurkolom schakelaar links/rechts Initiale?

Bericht door Tomasvs »

Op mijn dynamique zitten ook precies dezelfde knoppen. Ook met source er achter en een scroll wieltje.
Contacteer:

Bericht door Age »

Ik heb die unit ook al vervangen. Ik heb een sloop onderdeel gebruikt. Besteld via onderdelenzoeker ofzo.
je moet goed opletten welke functies je hebt, want er zijn veel verschillende. Dit ivm wel of geen automatische ruitenwissers en wel of geen radiobediening., (de aller goedkoopste heeft dat niet)
Ik was iets van 40 euro kwijt meen ik.
Gewoon goed zoeken en goed vermelden wat voor functies je hebt. Succes!
Groet, Age
Contacteer:

Bericht door Age »

ps, ook voor de linker schakelaar zijn verschillende verkrijgbaar... met of zonder mistlicht voor en met of zonder automatische verlichting... Goed kijken hier dus ook.
Groet, Age
Kay
beginner
Contacteer:

Bericht door Kay »

Top, bedankt heren!

Dan ga ik foto's maken van mijn schakelaars inclusief alle knoppen zodat ik deze naar de desbetreffende bedrijven kan sturen. Dan kan er het minste misgaan.

Stuur demonteren leverde bij jou geen problemen op Age?
Heb zojuist het Haynes boekje besteld, vermoed dat ik er dan wel aan uit kom.
Tomasvs
Sponsor/aanbieder
Contacteer:

Bericht door Tomasvs »

Het stuur hoef je er niet voor te demonteren. Enkel het kapje aan de onderzijde loshalen en dan klik je de schakelaars er zo uit.
Plaats reactie

Terug naar “Clio 3 Interieur (vraag & antwoord)”