aankooptips Clio rs 2000
-
- beginner
- Contacteer:
aankooptips Clio rs 2000
Zaterdag gaan wij kijken bij een Clio rs uit 2000.
Nu is mijn vraag waar moet ik op letten?
Alle info is welkom.
Nu is mijn vraag waar moet ik op letten?
Alle info is welkom.
Re: aankooptips Clio rs 2000
Of hij goed gepoetst is en natuurlijk dat hij van een oud vrouwtje is geweest 
Nja als je er zo goed na kijkt als dat je hier even de topics doorkijkt zul je ongetwijfeld een goede koop doen
Nu ff serieus
Beter doe je even een linkje naar de advertentie of zet je even neer om welke rs het gaat?
Wat info erbij dat is wat handiger om antwoord op je vraag te geven.
Wellicht een ex auto van de club met een eigen topic toendertijd, of wellicht kan zo al iemand wat over het verleden van de auto vertellen

Nja als je er zo goed na kijkt als dat je hier even de topics doorkijkt zul je ongetwijfeld een goede koop doen

Nu ff serieus

Beter doe je even een linkje naar de advertentie of zet je even neer om welke rs het gaat?
Wat info erbij dat is wat handiger om antwoord op je vraag te geven.
Wellicht een ex auto van de club met een eigen topic toendertijd, of wellicht kan zo al iemand wat over het verleden van de auto vertellen
-
- beginner
- Contacteer:
http://m.marktplaats.nl/a/auto-s/renaul ... grijs.html
Weet dat hij geimporteerd is.
Via Patrick (rtc en rs register is er weinig bekend)
Hier en daar deukjes.
Gaan zaterdag kijken.
Alvast bedankt.
Weet dat hij geimporteerd is.
Via Patrick (rtc en rs register is er weinig bekend)
Hier en daar deukjes.
Gaan zaterdag kijken.
Alvast bedankt.
Het is de goedkoopste van Nederland, dus wat verwacht je?!
Informeer even naar de distributieriem, en hou een honderdje of 5 achter de hand voor onvoorziene kosten.
Lees verder het RTC forum eens door, staat een hoop RS info.
Succes met het maken van je keuze!
Informeer even naar de distributieriem, en hou een honderdje of 5 achter de hand voor onvoorziene kosten.
Lees verder het RTC forum eens door, staat een hoop RS info.
Succes met het maken van je keuze!
-
- beginner
- Contacteer:
Distributieriem is niet lang geleden gedaan ong bij 120.000 nu 161.000.
Er zitten deuken hier en daar waaronder één op een lelijke plek,scheur in de ruit dus daar kan de prijs aan liggen.
Denk dat we daar al wel zoon €500,- aan kwijt zullen zijn.
En klein beetje budget om hem orgineel te maken.
Er zitten deuken hier en daar waaronder één op een lelijke plek,scheur in de ruit dus daar kan de prijs aan liggen.
Denk dat we daar al wel zoon €500,- aan kwijt zullen zijn.
En klein beetje budget om hem orgineel te maken.
Niet stom bedoeld maar in mijn ogen echt een sloper voor onderdelen. Met 500extra heb je de deuk nog niet eens eruit.
Auto is optisch iig erg verwaarloosd, en zeg zelf zou jij er dan nog centen in steken om hem technisch goed te houden?
Anyway de prijs is iig erg goedkoop, kan soms voordelig zijn maar hier moet nog een bak geld bij om er een normale auto van te maken.
Ik zou dan voor een iets duurder maar netter exemplaar gaan kijken.
Auto is optisch iig erg verwaarloosd, en zeg zelf zou jij er dan nog centen in steken om hem technisch goed te houden?
Anyway de prijs is iig erg goedkoop, kan soms voordelig zijn maar hier moet nog een bak geld bij om er een normale auto van te maken.
Ik zou dan voor een iets duurder maar netter exemplaar gaan kijken.
Even het linkje voor de gewone advertentie. Zijn de foto's wat groter
Combinatie velg / bandmaat lijkt zo op het oog ook niet juist. Kans dat de lagers een knauw hebben gehad. Goed naar kijken/luisteren dus.
Verder, voorbumper zit wel vaker wat scheef bij de phase 1 maar deze zit zo te zien wel erg scheef. Schade? Koplampen zien dof op de foto. 5 deukjes op de portieren zichtbaar op de foto en dan grote vouw op het achter scherm nog, die ziet er uit alsof er al een mislukte poging is gedaan het terug te drukken.
Voorruit moet voor de APK zo te zien vervangen worden.
Beetje een ragbak geweest in mijn ogen. Als ik op zoek zou zijn naar een RS zou ik hier geen tijd aan verspillen.

Combinatie velg / bandmaat lijkt zo op het oog ook niet juist. Kans dat de lagers een knauw hebben gehad. Goed naar kijken/luisteren dus.
Verder, voorbumper zit wel vaker wat scheef bij de phase 1 maar deze zit zo te zien wel erg scheef. Schade? Koplampen zien dof op de foto. 5 deukjes op de portieren zichtbaar op de foto en dan grote vouw op het achter scherm nog, die ziet er uit alsof er al een mislukte poging is gedaan het terug te drukken.
Voorruit moet voor de APK zo te zien vervangen worden.
Beetje een ragbak geweest in mijn ogen. Als ik op zoek zou zijn naar een RS zou ik hier geen tijd aan verspillen.
-
- beginner
- Contacteer:
Bedankt voor jullie reacties.
Heeft onze twijfels bevestigd.
Heeft onze twijfels bevestigd.