Hoi Allemaal.
Het tanken bij de clio blijft mij verbazen,tank altijd bij de zelfde pomp,bij de eerste klik stop ik zo hou ik het verbruik bij.
Maar als ik ergens anders tank en ik doe het precies het zelfde als hier boven schrik ik soms van het verbruik,gemiddeld kom ik uit op 1 op 18-20 maar dan kom ik soms op 1 op 14,5 ,vervolgens tank ik weer bij mijn eigen station en kom dan uit op 1 op 30 uit tekomen.
Wat natuurlijk niet kan.
Hoe weet ik nu wanneer vol ben.
Groet
Tanken
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Re: Tanken
Hoi allemaal
Bedoel dat ik altijd bij de zelfde tankstation tank ,en als ik op vakantie ergens anders tank merk ik dat meer liters tank en bij de eerste tankafslag.
Wat is nou echt vol bij de clio ,dit heb ik nog nooit bij een andere auto gehad .
Groet
Bedoel dat ik altijd bij de zelfde tankstation tank ,en als ik op vakantie ergens anders tank merk ik dat meer liters tank en bij de eerste tankafslag.
Wat is nou echt vol bij de clio ,dit heb ik nog nooit bij een andere auto gehad .
Groet
Re: Tanken
Ligt niet aan de auto. Bij sommige tankstations hebben de vulpistolen een andere lengte, hoe verder je tank in hoe minder erin gaat, tank je dan ergens anders waar ze een korter pistool hebben die minder ver je tank in gaat, tank je dus meer liters.
Snappie?
Snappie?