Hallo allemaal,
Helaas heeft de Clio welke ik heb (besteld) geen sneltoets voor de ramen. Als je dit knopje bedient, geeft deze maar één klikje. Bij mijn vorige Laguna had deze twee standen (waardoor het raam volledig sloot).
Is het een simpele gedachte om slechts de sneltoets (als onderdeel te bestellen) en te vervangen? Of werkt dat niet zo makkelijk!
Zal mij benieuwen....
Sneltoets ramen
Re: Sneltoets ramen
Heb je bij geen enkele een klikje?
Ik heb voor het raam aan de bestuurderskant eentje met een klik, de rest heeft geen klik.
Besparingen zeker :P.
Maar deze moet je achteraf zeker kunnen bestellen/vervangen denk ik.
Ik heb voor het raam aan de bestuurderskant eentje met een klik, de rest heeft geen klik.
Besparingen zeker :P.
Maar deze moet je achteraf zeker kunnen bestellen/vervangen denk ik.
Jawel,
Maar ik wil dat het na een dubbele klik helemaal sluit zonder de knop vast te houden.
Nu moet ik de knop vasthouden en heeft een enkele klik. Een raam met sneltoets heeft een knop met dubbele klik....
Mijn vraag, als ik een knop neem met dubbele klik (sneltoetsknop) werkt dat dan, of moet er ook iets kwa software worden geïnstalleerd?
Of stuurt de knop dan het signaal dat hij helemaal moet sluiten zonder de knop vast te houden....
Maar ik wil dat het na een dubbele klik helemaal sluit zonder de knop vast te houden.
Nu moet ik de knop vasthouden en heeft een enkele klik. Een raam met sneltoets heeft een knop met dubbele klik....
Mijn vraag, als ik een knop neem met dubbele klik (sneltoetsknop) werkt dat dan, of moet er ook iets kwa software worden geïnstalleerd?
Of stuurt de knop dan het signaal dat hij helemaal moet sluiten zonder de knop vast te houden....
Ik denk dat het toch softwarematig of zelfs via de elektro motortjes geregeld is.
Als het enkel het knopje zou zijn zou het toch wel op alle uitvoeringen zitten.
Dat lijkt mij goedkoper voor de fabrikant dan al die verschillende knopjes.
Als het enkel het knopje zou zijn zou het toch wel op alle uitvoeringen zitten.
Dat lijkt mij goedkoper voor de fabrikant dan al die verschillende knopjes.
Sinds 12-04-2013 Clio IV Energy dCi 90 Stop en Start Dynamique eco2
Sneltoets zit geprogrammeerd in de UCH. Je hebt dan nu een UCH van het lage gamma en om een werkende sneltoets te hebben moet je de hoge gamma hebben. Waarschijnlijk moeten ook de ruitmechanismes vervangen. Moet dus wel mogelijk zijn maar je zit gauw op een € 1500,- om dat te realiseren.