Bediening Stuur
Bediening Stuur
Hallo
Ik vroeg me af waarvoor de bediening, aan de rechterkant van het stuur dient?
Cruise control is aan de linkerkant, en het geluid is aan de rechterkant onder het stuur.
Waarvoor zou die bediening dus dienen? Precies een R en een O
Mvg
Miguel
Ik vroeg me af waarvoor de bediening, aan de rechterkant van het stuur dient?
Cruise control is aan de linkerkant, en het geluid is aan de rechterkant onder het stuur.
Waarvoor zou die bediening dus dienen? Precies een R en een O
Mvg
Miguel
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Re: Bediening Stuur
regelaar :driving:Kijk howto topic
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

Volgens mij is links het instellen van de cruise-control, sneller en langzamer. Rechts is ook cruise-control: geheugen (R) en uitzetten.

Uploaded with ImageShack.us

Klopt met de O (Onderbreken) hef je de werking op en met R (Re-set) zet je 'm weer aan op dezelfde snelheid als daarvoor. Werkt super!
- Quirico
- forum member
- Contacteer:
Ik weet niet of het zo is, maar ik noem R Return en de O Off...Heeft met je CR te maken...
In bezit sinds 19-11-2016: Clio IV phase2 Intens GT-line Blue Iron
Ik heb het ook in de Megane maar gebruik de R nooit, geef gewoon gas tot de gewenste snelheid en druk dan de + toets in.. de 0 gebruik ik wel vaak maar je kunt het ook onderbreken door te remmen.drees62 schreef:Rick schreef:Volgens mij is links het instellen van de cruise-control, sneller en langzamer. Rechts is ook cruise-control: geheugen (R) en uitzetten.
Klopt met de O (Onderbreken) hef je de werking op en met R (Re-set) zet je 'm weer aan op dezelfde snelheid als daarvoor. Werkt super!
- pjbosvelt
- forum member
- Contacteer:
Ok....dus hetzelfde als de clio2....dan wist ik het dus wel 

Opel Astra J GTC 1.4 Turbo
Ai, ik had gehoopt dat de R-Link bediening daar zou zitten. In mijn huidige auto (Ibiza 2010) werkt de bediening via een pook achter het stuur, dat werkt toch iets minder. Hoe werkt dat bij de Clio4?
Touchscreen neem ik aan.
Alleen audiobediening, volume navigatie en telefoon beantwoorden kan met de 'stengel' achter het stuur. Excact hetzelfde als bij elke Renault van de afgelopen 10 jaar
Alleen audiobediening, volume navigatie en telefoon beantwoorden kan met de 'stengel' achter het stuur. Excact hetzelfde als bij elke Renault van de afgelopen 10 jaar