Mede clio-club leden,
Renault heeft toch wat aanpassingen op het schema staan voor de nieuw te assembleren clio 4 (die in 2013 geleverd worden)
Ik begin met mijn bron; Renault Arendauto
Aanpassingen worden gedaan aan
- het stuur, deze is nu te scherp
- extra bouten in de bumper en spoiler
- er komen andere rubbers
Als je nog meer aanpassingen weet, laat het elkaar weten.
Mijn clio verwacht de dealer eind februari 2013....
Overigens, hoe het met de clio's gaat die nu al een eigenaar hebben, weet ik niet (qua aanpassingen)
Aanpassingen nieuwe Clio
Re: Aanpassingen nieuwe clio
Zal waarschijnlijk via een terugroepactie worden gedaan of via een mededeling naar de dealers dat bij een onderhoudsbeurt wat dingen moeten worden aangepast.Quirico schreef:hoe het met de clio's gaat die nu al een eigenaar hebben, weet ik niet (qua aanpassingen)
Ik heb dat gehad met de Scénic. Na ruim 5 jaar zelfs werden er klemmen van de zijruitbevestiging onder garantie vervangen omdat bleek dat die te snel konden breken.

Met de modificatie bedoel je de glimmende inleg op het stuur, onderin het wiel? Dat viel me met de proefrit van de hatchback ook al op... Met dat de Clio scherp stuurt lijkt me niks mis 

- Quirico
- forum member
- Contacteer:
LOLBennink schreef:Met de modificatie bedoel je de glimmende inleg op het stuur, onderin het wiel? Dat viel me met de proefrit van de hatchback ook al op... Met dat de Clio scherp stuurt lijkt me niks mis

Ja, de glimmende inleg...
Clio stuurt overigens ook wel scherp

In bezit sinds 19-11-2016: Clio IV phase2 Intens GT-line Blue Iron