Mensen,
ik wil graag m'n auto op slot zetten, zonder dat de accu is aangesloten, hoe doe ik dat?
De bestuurderszijde kan ik gewoon slot draaien, maar de bijrijderszijde en achterbak, hoe zet ik die op slot?
Auto op slot zonder accu, hoe?
-
Higgy
Re: Auto op slot zonder accu, hoe?
De bijrijderszijde kun je niet vanaf binnen mechanisch op slot doen?
De achterklep zou ik niet zo 1,2,3 weten.
Heeft de achterklep een sleutelgat? Zo ja, kun je dan met de sleutel hem niet mechanisch op slot draaien?
De achterklep zou ik niet zo 1,2,3 weten.
Heeft de achterklep een sleutelgat? Zo ja, kun je dan met de sleutel hem niet mechanisch op slot draaien?
-
Nielsje
Nee, dat is dus de grap:
achterzijde heeft geen sleutelgat en bijrijderszijde heeft ook niet de klassieke 'pen' die je naar beneden kan drukken..
achterzijde heeft geen sleutelgat en bijrijderszijde heeft ook niet de klassieke 'pen' die je naar beneden kan drukken..
-
Nielsje
Hm, dat is toch wel vrij onhandig.
Ik vraag me af wat de logische redenering is geweest van de Franse ingenieurs om dat zo te bedenken..
Ik vraag me af wat de logische redenering is geweest van de Franse ingenieurs om dat zo te bedenken..
-
1.2 frikandel
wat wil je als ze de heledag aan de wijn en stokbrood zitten.. Haal een paar ketting sloten en hang die eromheen 
-
.luuk
wat let je om die accu erin te zetten, alles op slot te doen, en daarna accu eruit, en motorkap weer dicht 
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3242 Weergaves
-
Laatste bericht door climo
-
- 3 Reacties