Hallo allemaal,
Heeft iemand enig idee welk typenummer dynamo er in een Clio initiale 1.5 DCi uit b3gin 2004 zit? als ik op internet zoek dan krijg ik 100 verschillende mogelijkheden :s
Alvast bedankt!
Sjoerd
Typenummer dynamo
Re: Typenummer dynamo
Moet je echt op je Dynamo zelf kijken. Zoals je al zegt zitten er diversen types in de Clìo`s !!!
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
Je zou hier eens kunnen kijken met je kenteken:
http://www.mijnautoonderdelen.nl
Wel handig om je motornummer bij de hand te hebben. Mocht je die niet weten: belletje naar de werkplaatsreceptie van een Renault-dealer. Kunnen ze het zo opzoeken.
http://www.mijnautoonderdelen.nl
Wel handig om je motornummer bij de hand te hebben. Mocht je die niet weten: belletje naar de werkplaatsreceptie van een Renault-dealer. Kunnen ze het zo opzoeken.
@ Carni
Zie mijn bericht hierboven
!
Ben zelf magazijnmanager bij de Renault
! helaas gaat dat niet zo makkelijk!
Willen nog wel is verschillende merken en dan ook nog is types etc. op zitten. Dus je moet echt de gegevens van de dynamo afhalen voor het exacte type!
Zie mijn bericht hierboven

Ben zelf magazijnmanager bij de Renault

Willen nog wel is verschillende merken en dan ook nog is types etc. op zitten. Dus je moet echt de gegevens van de dynamo afhalen voor het exacte type!
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
@Nelis:
Dan ben ik wellicht iets te voorbarig geweest
Zelf heb ik een K4J blok met als toevoeging 711. Daarmee kan ik op de door mij genoemde site precies de juiste dynamo vinden. Meten is weten, oftewel op de dynamo kijken geeft het meeste zekerheid.
Enne, ik wist dat jij dicht bij het vuur zit
Dan ben ik wellicht iets te voorbarig geweest

Zelf heb ik een K4J blok met als toevoeging 711. Daarmee kan ik op de door mij genoemde site precies de juiste dynamo vinden. Meten is weten, oftewel op de dynamo kijken geeft het meeste zekerheid.

Enne, ik wist dat jij dicht bij het vuur zit