Verlichting verwarmingsbediening
Verlichting verwarmingsbediening
Hallo, enkele maanden geleden een tweedehands Clio gekocht (Clio Special line 1.2/2008) vraag mij nu echter in deze donkere dagen af, waar zit de verlichting van mijn verwarmingsbediening. In het pikkedonker op de tast de knoppen zoeken is best lastig. De handelaar vertelde mij dat er inderdaad Clio-modellen zijn zonder verlichting in dat deel van het dashboard. Klopt dit?
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Re: Verlichting verwarmingsbediening
Ik heb ze nog niet gezien, lijkt me sterk. Denk dat de handelaar ergens geen zin in heeft...
Elk kachelpaneel heeft verlichting. Ene zijn alleen losse lampjes en de andere is een complete paneel....
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
losse lampjes..
haal de zwarte grote cover er vanaf zodat je in het dashboard kan.. dan haal de zwarte cover van de knoppen er af.(lipjes werk)
dan vallen er waarschijnlijk knopjes en zwarte pennetjes uit..... nu zie je de lampjes zitten(2 a 3).. vervang deze en zet/doe alles weer zoals het hoort op z'n plek.(ook wat er uit is gevallen)
;)
ojah.. let op dat je de draaiknoppen van je verwarming etc wel weer precies zo draait zoals ze stonden voordat je de cover er af haalde!!!! anders draaien je knoppen maar half of niet :P
Succes!
anders spam me maar.
Grtz
haal de zwarte grote cover er vanaf zodat je in het dashboard kan.. dan haal de zwarte cover van de knoppen er af.(lipjes werk)
dan vallen er waarschijnlijk knopjes en zwarte pennetjes uit..... nu zie je de lampjes zitten(2 a 3).. vervang deze en zet/doe alles weer zoals het hoort op z'n plek.(ook wat er uit is gevallen)

ojah.. let op dat je de draaiknoppen van je verwarming etc wel weer precies zo draait zoals ze stonden voordat je de cover er af haalde!!!! anders draaien je knoppen maar half of niet :P
Succes!
anders spam me maar.
Grtz
Dank voor jullie reactie. Prettig vooruitzicht niet langer op de tast de kachel te moete vinden! 

Hall
Sinds juni j.l. ook mij eigen clio ik volgde het form al een tijdje maar heb nu zelf ook een probleem met de dashboard verlichting. (Kachelknoppen e.d.) ik heb bovenstaande raad opgevolgd maar nu vlogen er twee zwarte pennetjes met veertjes uit zonder dat ik zag waar deze vandaan kwamen... weet iemand waar ze vandaan komen?
Alvast bedankt!
Sinds juni j.l. ook mij eigen clio ik volgde het form al een tijdje maar heb nu zelf ook een probleem met de dashboard verlichting. (Kachelknoppen e.d.) ik heb bovenstaande raad opgevolgd maar nu vlogen er twee zwarte pennetjes met veertjes uit zonder dat ik zag waar deze vandaan kwamen... weet iemand waar ze vandaan komen?
Alvast bedankt!
Ik heb het al gevonden. De verlichting brandt weer als vanouds!
Hallo allen,
Ik zit met hetzelfde probleem. Alleen weet ik niet welke zwarte covers ik moet afhalen. Is het misschien mogelijk om preciezer te omschrijven hoe ik dit kan doen? Of misschien met behulp van een foto eea verduidelijken.
Hartelijk dank voor jullie hulp!
Groeten
Ik zit met hetzelfde probleem. Alleen weet ik niet welke zwarte covers ik moet afhalen. Is het misschien mogelijk om preciezer te omschrijven hoe ik dit kan doen? Of misschien met behulp van een foto eea verduidelijken.
Hartelijk dank voor jullie hulp!
Groeten