Parrot CK3100 aansluiten op autoradio

Van tweeter tot Woofer
Plaats reactie
ClioHolic

Parrot CK3100 aansluiten op autoradio

Bericht door ClioHolic »

Hallo jongens,

Ik wil zo'n handsfree toestel aanschaffen. Namelijk de Parrot CK3100.
Maar ik las dat je deze moest aansluiten op je autoradio achteraan door middel van ISO kabels zodat je geluid door je radio boxen komt.

Daarom heb ik gisteren mijn autoradio er eens uitgehaald. Maar tot mijn grote verbazing zag ik nergens nog plaats ofzo voor ISO kabels aan te sluiten.
Ik heb nochtans niet zo'n oude autoradio leek me, namelijk de Sony Xplod CDX-GT640UI.

Afbeelding

Wat moet ik doen? Eventueel een tussenstuk ofzo aansluiten?

Ik hoor het graag!

Groetjes
Nelis
spammer
Contacteer:

Re: Parrot CK3100 aansluiten op autoradio

Bericht door Nelis »

Deze kan je gewoon tussen je radio kabels / radio pluggen.

Is gewoon plug and play :)!
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
ClioHolic

Bericht door ClioHolic »

Waar moet ik deze dan inpluggen? :chinrub:
Contacteer:

Bericht door Age »

tussen je huidige ISO stekkers en radio.
:thumbsup:
Groet, Age
ClioHolic

Bericht door ClioHolic »

In mijn radio achteraan zit 1 ISO stekker, deze haal ik er dus uit? Plug die van de Parrot erin, en bij die van de Parrot is nog een tussenstuk waar ik mijn huidige radio ISO stekker in plug? Of versta ik het verkeerd? :wink:
ClioHolic

Bericht door ClioHolic »

ArjanRS schreef:Je krijgt bij die parrot gewoon bijv. 1 iso stekker die met al die draadjes eraan vast zit aan een andere stekker die hetzelfde is al degene die inje radio zit.
Is Beetje stom uitleggen zo, gewoon bestellen en klaar is kees:p wijst allemaal vanzelf.
Ok, ik ga hem bestellen. Ik hoop voor jou dat ik hem kan aansluiten he haha :P
ClioHolic

Bericht door ClioHolic »

Bedankt man! Morgen heb ik hem waarschijnlijk thuis. Zo kan ik heel de week het plannetje bestuderen :laugh4:
Dit weekend zal ik hem dan inbouwen. Ik wrees echt voor die kabels weg te werken. :oops:
ClioHolic

Bericht door ClioHolic »

Ik heb hem thuis, het ziet er zeer ingewikkeld uit eigenlijk om te installeren. Er zit ook zo'n module (blauw bakje bij) ik hoop dat ik deze nog bij in men radio krijg want echt veel plaats heb ik niet meer.
ClioHolic

Bericht door ClioHolic »

Dit weekend zal ik is proberen :wink:
Ik weet zelfs niet of ik via mijn handschoenenkastje naar men radio kan .. Ik haat dat kabels wegwerken he :laugh4:
Nelis
spammer
Contacteer:

Bericht door Nelis »

Moet ook allemaal achter de radio passen hoor ;)!

Wat voor Clio heb je ?

Al gevonden.

Clio II dus.

Zijn 2 opties:

1: Leg het kastje onder je middenconsole neer. Dit heb ik zelf ook gedaan met mijn huidige MKI 9200. Draden kan je zo omhoog trekken en je radio gaat er simpel in. Haal asbak eventueel middenconsole, kachelpaneel, speaker kapje onder je kachelpaneel en radio hiervoor eruit.

2: Je radio ligt min of meer op een steuntje. Plak aan de onderkant van dat steuntje de blauwe box met dubbelzijdig tape vast ( als je het goed doet zit je nu achter je kachel paneel) en plaats het zwarte boxje achter je 3 schakelaar boven in. Past allemaal net. Zo had ik het ook zitten met mijn CK3100, maar op deze manier gaat de radio er met veel pijn en moeite in en het is een troep qua kabels. Haal hiervoor de radio, schakelaars bovenin, speakerkapje onder je kachelpaneel en eventueel kachelpaneel los.
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
ClioHolic

Bericht door ClioHolic »

Ok bedankt! Morgen proberen :thumbsup:
ClioHolic

Bericht door ClioHolic »

Héhé! Met super veel prutsen is het mij gelukt! Die isokabels aansluiten was niet zo moeilijk maar het inwerken wel.
Ik moest wel de + en - omdraaien voor op het einde te zien; "tot ziens" effe ging dit goed. Nu zie ik dit bericht maar 1 seconde hmm.. Ik heb dat blauw bakje in mijn handschoenenkastje ingewerkt enzo, ik zal wel eens foto nemen.

Nu heb ik nog 1 probleempje. Als ik telefoon krijg gaan alleen mijn voorste speakers uit.
Mijn achterspeakers en woofer blijven gewoon spelen. mjah.

Hij werkt wel goed. :thumbsup:
ClioHolic

Bericht door ClioHolic »

Ik snap dus echt niet waar je die mute kan regelen :P
Ik heb ook super hard moeten duwen voor de radio er terug in te krijgen, stomme draden :smash:
Plaats reactie

Terug naar “In Car Entertainment / ICE (vraag & antwoord)”