sinds vandaag doet me radio het niet meer.
van de week stapte ik s'ochtends in me auto en hoorde ik een muziekie. zowiezo vaag aangezien me radio gewoon uitgaat als ik me motor afzet.
op me werk, voor de zekerheid, maar effe radio zelf uitgezet.
vanmiddag wou ik naar huis, sleutel omgedraaid, en hoorde ik een om de zoveel seconde een soort van beep uit me linker speaker. toen me motor gestart en radio ging niet eens meer aan.
thuis effe die spaghetti doorgemeten en d'r staat dus stroom op die stekker, en wanneer ik me sleutel omdraai staat er op dat andere draadje ook stroom (de geschakelde voeding dus zegmaar)
zekering doorgepiept en is ook gewoon nog goed.
wel zit er wat van dat vage witte/bruine spul tussen die pennetjes van me radio. kweet niet wat dat is, hoe dat komt maar ... ziet er naar mijn idee niet echt 'normaal' uit.
wie weet wat het kan zijn ?
wazig radio probleem
Re: wazig radio probleem
ik weet niet wat jij loopt te doen achter je radio maar ik doe dat niet daar :P
maar ff zonder gekkigheid
klinkt als corrosie tussen de plus en min
zie je bij accu's ook wel is
moet je schoonmaken dan zal het wel over gaan.
maar ff zonder gekkigheid
klinkt als corrosie tussen de plus en min
zie je bij accu's ook wel is
moet je schoonmaken dan zal het wel over gaan.
Re: wazig radio probleem
niemand die er verstand van heeft ?
zit net te denken ... (morgen eens proberen), kan het zijn dat ie het niet meer doet vanwege 'kortsluiting' in je speakerdraden of is dat onzin ...
zou het verder ook niet echt weten. rook geen vage lucht zegmaar. me vorige radio deed het ook ineens niet meer maar toen rook ik een soort van brandlucht. radio zelf was ook knap heet.
en heeft iemand ervaring/tips met het laten repareren van autoradio's ?
zit net te denken ... (morgen eens proberen), kan het zijn dat ie het niet meer doet vanwege 'kortsluiting' in je speakerdraden of is dat onzin ...
zou het verder ook niet echt weten. rook geen vage lucht zegmaar. me vorige radio deed het ook ineens niet meer maar toen rook ik een soort van brandlucht. radio zelf was ook knap heet.
en heeft iemand ervaring/tips met het laten repareren van autoradio's ?