Sorry, was iedere keer vergeten te kijken, maar ik heb ook versie 4.0.3, dus daar kan het niet aan liggen.
Misschien toch een probleem met jouw telefoon, ik gebruik een samsung s3 en heb nergens problemen mee.
iPhone 5s Bluetooth audio streaming
Re: Bluetooth audio streaming
Ik heb ook een 5s en BT streaming met Medianav werkt belabberd.
Om de paar seconden hapert het. Met een kabeltje werkt het echter prima.
Om de paar seconden hapert het. Met een kabeltje werkt het echter prima.
Re: iPhone 5s Bluetooth audio streaming
Hoi,
Nieuw op het forum, ben sinds gisteren eigenaar van een Renault Clio 4 en liep ook direct tegen het haperende geluid aan.
gebeld met renault en zij gaven aan dat ik de update maar eens moest proberen.
helaas lost update 4.05 niet het haperende bluetooth probleem op.
hebben mensen hier ervaring met het verbinden van je iphone via de kabel en dan muziek bedienen en bellen?
Nieuw op het forum, ben sinds gisteren eigenaar van een Renault Clio 4 en liep ook direct tegen het haperende geluid aan.
gebeld met renault en zij gaven aan dat ik de update maar eens moest proberen.
helaas lost update 4.05 niet het haperende bluetooth probleem op.
hebben mensen hier ervaring met het verbinden van je iphone via de kabel en dan muziek bedienen en bellen?
-
- beginner
- Contacteer:
Ik heb ook een Clio 4 met een MediaNav en een iPhone 6. Helaas blijft het audiostreamen regelmatig haperen bij verbinding via de bluetooth. Via de kabel/usb verbonden werkt het perfect. Wat ook opvalt is dat bij Bluetooth verbonden er geen albumhoezen zichtbaar zijn op het scherm van de MediaNav, via de kabel/usb verbonden zie je dat wel. Weet iemand hier een oplossing voor?
Hier iPhone 6 die in combinatie met medianav prima werkt (Bluetooth)
Hi ik ben sinds kort ook trotse eigenaar van een Clio 4 met medianav. Ik merk bij het streameb ook een hapering in Bluetooth. Ik lees niet echt oplossingen , zijn er nieuwe ontwikkelingen? Ps met USB kabel kan ik geen spotify afspelen
Clio 90tce rouge flamme
Ik heb geen iPhone, maar ook last van haperingen met mijn Nexus telefoon.
Een oplossing is er denk ik niet. Zal wel aan de hardware liggen. Lijkt er op dat de processor het al snel te zwaar heeft.
Bij streaming terwijl je de navigatie gebruikt wordt het haperen veel erger en het lijkt er bij mij op dat hij sowieso hapert als hij een verkeersbord moet weergeven. (dus het plaatje van het bord moet laden)
Een oplossing is er denk ik niet. Zal wel aan de hardware liggen. Lijkt er op dat de processor het al snel te zwaar heeft.
Bij streaming terwijl je de navigatie gebruikt wordt het haperen veel erger en het lijkt er bij mij op dat hij sowieso hapert als hij een verkeersbord moet weergeven. (dus het plaatje van het bord moet laden)
Ex Clio IV estate 1.5DCI rijder.
Nu Peugeot 308 1.6 Blue HDI
Nu Peugeot 308 1.6 Blue HDI