onnodig om een bovenstaand bericht te quoten. is verwijderd.
Let er een beetje op s.v.p.
dit bedoelde ik met die zelklevende remblokken. en over de coulance regeling gesproken coulance kan nooit worden gegeven op slijtage onderdelen.
Vraag m.b.t. rammel linksvoor
Re: Vraag m.b.t. rammel linksvoor
Ben ik met je eens, maar al na 8.00o km dat geluid te horen vond ik wel heel erg snel...en toen konden ze niks vinden..pas bij 20.000 km kwamen ze er achter dat de blokken bleven kleven. Maar het vervelendste vond ik eigenlijk toen zeiden dat geluid bij 8.000 km hoeft niet het zelfde te zijn geweest als nu na 20.000 km. Ze hadden namelijk bij 8.000km het hitteschild iets moeten verbuigen. Maar dit zal altijd wel een discussie blijven waar je niet uitkomt. Het belangrijkste is dat ik het een leuke en sportieve wagen vind ondanks de kleine ergernis(en).
onnodig om een bovenstaand bericht te quoten. is verwijderd.
ik ben het er mee eens dat het een mooie sportieve auto blijft maar om de klachten uit te werken weten anderen waar ze op moeten letten als ze iets horen. maar wat bedoel je met het hitteschild verbuigen? want de blokken kleefden juist niet, het rammelende geluid is dat de blokken juist speling hebben en als je van die zelf klevende remblokken erop zet word de speling als het ware opgeheven. maargoed dat is gewoon een verkeerde diagnose van de dealer dat ze het na 12.000 km pas ontdekken dus dat heeft niks met de coulance te maken van renault zelf.
ik ben het er mee eens dat het een mooie sportieve auto blijft maar om de klachten uit te werken weten anderen waar ze op moeten letten als ze iets horen. maar wat bedoel je met het hitteschild verbuigen? want de blokken kleefden juist niet, het rammelende geluid is dat de blokken juist speling hebben en als je van die zelf klevende remblokken erop zet word de speling als het ware opgeheven. maargoed dat is gewoon een verkeerde diagnose van de dealer dat ze het na 12.000 km pas ontdekken dus dat heeft niks met de coulance te maken van renault zelf.
Wat ik net al zei ..dit is iets waar je het niet over eens zal worden...ik vind dat er verkeerde blokken in zitten als ze al zo snel gaan rammelen heeft helemaal niks met slijtage te maken..is een ander verhaal als je bv 50.00 gereden hebt... Renault Nederland was ook bekend met het probleem... Al is het nog zo fijne wagen de volgende zal beslist geen Renault meer worden. Ook al was de reparatie maar iets als 100 euries. Maar laten we dit maar afsluiten niet iedereen hoeft te weten hoe groot mijn ergernis is over zoiets. Het is fijner als we elkaar hier van advies kunnen dienen en over leuke zaken kunnen praten. Het hitte schild was ietsje verbogen en ze dachten dat daar de rammel vandaan kwam.