ratman schreef:Age schreef:nope, als het maar goed gemonteerd is en de uitlaat gasdicht is en niet te veel herrie maakt.
zou jij voor mij eens een filmpje willen maken van je sportuitlaat, kan ik eens horen wat voor een sound er uitkomt... ben echt eens benieuwd...
heb zonet naar de garage gebeld, daar doen ze het voor 350 euro, gemonteerd en met attest voor de controle..
maar ik twijfel nog om al dan niet een dubbele uitlaat te laten plaatsen, dus 2links en 2rechts via exclusive tuning, maar eerst even informeren of mijn garantie dan vervalt en of het legaal is voor de controle..
Over die controle kan ik je dus niets vertellen, over de garantie dus wel wat.
Dealers zelf zeggen vaak dat dan de garantie vervalt. Maar goed, de garantie waarop... Maar als je dus de garantievoorwaarden bekijkt staat hier gewoon heel duidelijk in dat alleen indien een defect te wijten is aan een niet origineel (aangebracht) onderdeel dit niet onder de garantie valt. Maar dat lijkt me nogal logisch.
Maar als een origineel onderdeel defect gaat en dat komt niet door de aanpassing dan heb je gewoon nog garantie.
Het enige wat dus lastig kan zijn is als de dealer zegt dat een defect is ontstaan door jouw aanpassing, en jij zegt dat het daar niet door kan komen. Wie krijgt er dan gelijk....
Ben benieuwd wat de dealer jou gaat vertellen...