Al diverse keren auto niet op slot s'morgens.

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Re: Al diverse keren auto niet op slot s'morgens.

Bericht door Arjan »

Ik denk dat Jos daar wel bekend mee is ;)

Overigens kan je bij een handsfree kaart jammen wat je wilt. Bij de Clio IV en Captur hoef je geen knop in te drukken om de deuren te sluiten. Weglopen is voldoende. Zodra de card buiten bereik raakt gaan de deuren op slot. Dan moet je een signal replicator hebben om te voorkomen dat de deuren sluiten.
Danio

Bericht door Danio »

Ik heb er ook wel eens last van dat 's morgens de deuren op zijn. (knoppen op kaart worden niet per ongeluk ingedrukt)
Ik durf alleen niet met 100% zekerheid te zeggen dat ze ook op slot springen. Moet haast wel want ik let er regelmatig op.

Ik heb wel het idee dat wanneer de achterdeuren/klep langere tijd open staan, om bijvoorbeeld spullen uit te laden, het probleem dan pas optreedt.
Eens kijken of ik er de komende tijd voor heb om het uit te te testen.
Koeien
forum starter
Contacteer:

Bericht door Koeien »

Je hoort toch duidelijk dat ze op slot springen? De mijne maakt daarbij ook nog een piepgeluid (al weet ik dat de dealer dat kan uitzetten, dus kan zijn dat het bij anderen uitstaat).

Ik heb de mijne pas een paar dagen, maar ben voor de zekerheid wel aan het controleren geslagen of 'ie ook echt op slot staat 's morgens.
Clio IV Phase 1 TCe 90 Dynamique Bleu de France (Augustus 2014)
Comfort extra, R-Link, City extra, Passion Noir
pmeister

Bericht door pmeister »

Ze springen ook op slot, dat is het probleem niet. Maar de volgende ochtend blijken je deuren dan vervolgens toch niet (meer) op slot te zitten. Dan schrik je behoorlijk kan ik je vertellen.
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Elektronica (vraag & antwoord)”