Haha .. de X2 klopte maar het zijn "Halogen X2" lampen, dus gewone duskingpin schreef:Volgens mij heb ik bi-xenon erin zitten bij mijn weten.
Kan het nog even checken vanmiddag, staat (uit m'n hoofd) iets van Xenon X2 op.
Kom ik nog op terug.

Haha .. de X2 klopte maar het zijn "Halogen X2" lampen, dus gewone duskingpin schreef:Volgens mij heb ik bi-xenon erin zitten bij mijn weten.
Kan het nog even checken vanmiddag, staat (uit m'n hoofd) iets van Xenon X2 op.
Kom ik nog op terug.
Ik wil ze inderdaad net als de megane laten mee branden.controlfriek schreef:WOW! Stephanw. ziet er idd super tof uit! ik zit nog te twijfelen of ik dit straks ook wil doen maar is toch wel erg gaaf.
hoe bedoel je eigenlijk leds dimmend mee laten schijnen? zoals bij die megane?
welke Xenon heb je hiervoor ingezet?
misschien heb je nog wat meer info erover. ik moet nog even wachten tot eind oktobermaar dan kan ik ook een serieus naar dit soort dingen gaan kijken.
anyway dit zijn precies de fotootjes waar ik op zat te wachten. dus dank daarvoor!
Haar broer is een megane. Met originele xenon.R27 schreef:Ik vind het ook niet kunnen, xenon moet in projectorlenzen. En wat is ze broer?
Ach op die fiets:)R27 schreef:Moet het dan niet zijn broer zijn? Of liever nog haar broer.
r0bb3rt schreef:ben alleen wel benieuwd hoe je die leds aan gaat krijgen....
denk niet software matig?
Jep!berkens schreef:Hi Stephanw,
Waarmee ga je het proberen?
Met de Renault CAN Clip?
Grtn Ben...
De verkoper gaf aan dat ik die toch echt nodig had....en de prijs was hetzelfde.goodje schreef:Maar waarom canbus genomen!!!!