Ik denk dat hij deze bedoelt. Is nog aardig waterdicht ook en er gaan gewone steekzekeringen in.
http://shop.conrad.nl/auto/onderhoud-en ... 53899.html
Knight rider bar installeren
Re: Knight rider bar installeren
Thnx voor de link
denk dat dit dan inderdaad de beste oplossing is ervoor

denk dat dit dan inderdaad de beste oplossing is ervoor
mocht je er niet uitkomen .. ik ben redelijk dichtbij .. kan ik je wellicht helpen ..
Jeroen
Jeroen
Jeroen to the Rescue !!!
altijd leuk als leden elkaar zo ff kunnen helpen

altijd leuk als leden elkaar zo ff kunnen helpen

Bedankt voor het aanbodjeroentune schreef:mocht je er niet uitkomen .. ik ben redelijk dichtbij .. kan ik je wellicht helpen ..
Jeroen

Ga het eerst zelf proberen moeilijk kan het nooit zijn lijkt me.
Zodra ik hem binnen heb en ''aangesloten

zien voor jullie.
UPDATE
:
Hij is eindelijk binnnen hoor, het aansluiten was easy
.. verder zat er een kastje bij voor de remote en ik denk dat daar ook een soort zekering inzit.
Heb ondertussen al menig mensen zien wijzen en lachen. Dat is natuurlijk leuk om te zien(gebruik hem alleen als ik stil sta) wat mij verraste was dat de remote op meer dan 50 meter het nog steeds doet aangezien het kastje bij me accu zit. hiermee kan ik hem aan en uitzetten en de snelheid inclusief modus van de lichtjes aanpassen (leuk om mensen te laten verassen).
Ik zal snel even wat foto's maken voor jullie.

Hij is eindelijk binnnen hoor, het aansluiten was easy

Heb ondertussen al menig mensen zien wijzen en lachen. Dat is natuurlijk leuk om te zien(gebruik hem alleen als ik stil sta) wat mij verraste was dat de remote op meer dan 50 meter het nog steeds doet aangezien het kastje bij me accu zit. hiermee kan ik hem aan en uitzetten en de snelheid inclusief modus van de lichtjes aanpassen (leuk om mensen te laten verassen).
Ik zal snel even wat foto's maken voor jullie.