Trillende motor

Voor alles over motoren en aandrijving, van luchtfilter tot uitlaat
sj0ertum
Oud-beheerder

Re: Trillende motor

Bericht door sj0ertum »

Balen zeg, maar zoals ik het hoor zul je deze auto toch nooit gaan waarderen, omdat je overal op gaat letten, irriteer je jezelf aan dingen die een ander waarschijnlijk niet zou merken.

Ik zou die auto gewoon inruilen, wat geld bijleggen en een andere (geen renault) meer kopen.
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Paul Geluykens

Bericht door Paul Geluykens »

Ik ben altijd blij als er iemand reageert, maar je hoeft er echt niet op te letten om te merken dat de versnellingsbak niet goed koppelt als hij naar een lagere versnelling gaat, en de motor niet boven de 2000 toeren gaat als hij koud is .... en nu met de koude nachten is het nog erger.
Contacteer:

Bericht door Age »

Ik zou idd mijn rechtsbijstand erop zetten, en informeren naar een second opinion.
Groet, Age
Paul Geluykens

Volgende week gaat de klio weer naar de garage...
nog steeds dezelfde problemen.
de 2 vorige keren dat de Clio naar Anderlecht is gebracht hebben ze er in totaal 1900 km. mee gereden!!! (er staat geen 0 te veel).
ik moet er maar een paar kilometer mee rijden om te weten dat de fouten er niet uit zijn.
KL.... klio....
KL...... service
vorige week bij het inhalen begon de bak na terugschakelen weer te slippen... dat zijn angstige momenten als je een wegversmalling ziet. ik haalde het net....
Appienl

Bericht door Appienl »

Wat een verhaal zeg! Geen flauw idee hoe ik in deze situatie zou reageren. Petje af dat u nog de moeite neemt om naar dezelfde dealer terug te gaan.
Hopelijk dat het dit keer wel in orde komt! Ik zou als ik u was ook een televisie programma erbij nemen. Misschien Radar of iets dergelijks. Het is toch ongehoord dat met een nieuwe auto zoveel problemen kunnen zijn, die niet eens opgelost worden! ALs het zo'n probleem loze auto is, waarom zouden ze hem dan niet geruild hebben tegen een andere probleem loze auto? Is misschien wel het kostenplaatje, maar toch!

Enorm veel succes ermee!
Peterr

Bericht door Peterr »

In dit soort gevallen is het zaak zsm rechtsbijstand te zoeken. In dit geval is dit niet anders. Er zijn uiteraard (hoge) kosten aan verbonden - tenzij u een rechtsbijstandverzekering hebt - maar die kosten krijgt u bij een eventueel te volgen rechtzaak terug, mits u de zaak wint that is. En de kans dat u wint is in mijn ogen zeker aanwezig.
Paul Geluykens

de CLIO is WEER binnen, in Drogenbosch, waar de ingenieurs van Renault zitten, er zouden mensen uit Frankrijk komen met speciale aparatuur omgeluid te analiseren. 3 weken, nieuwe motor geplaatst, trilling blijft, deel van uitlaat vervangen, dempers geplaatst op de vloer, nieuwe bougies (weereens) en bobine.... motorsteunen...
Ik ben op verlof in spanje, ze hebben mij gebeld dat de auto klaar is, maar...
Er zijn nu andere trillingen, maar die zijn conform!!!!
Stel je zoiets voor...
De versnellingbak is ook conform...
Miskoop van mijn leven!

Ik ben benieuwd, volgende week ben ik weer in Belgia en dan volgt de test...
De dealer heeft wel veel moeite gedaan.
sj0ertum
Oud-beheerder

Bericht door sj0ertum »

Wat een ellende zeg :thumbsdown: Ik zou hem inruilen en klaar met dat hok
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Plaats reactie

Terug naar “Clio 3 Motorisch (vraag & antwoord)”