Levertijd Renault Clio
Re: Levertijd Renault Clio
Mja iedereen wil nu kleine wagen kopen. Armen worden armer, rijke worden rijker. 

Ook de subsidies spelen een rol. Veel mensen kopen nu een wagen om gauw nog even van de kortingen te genieten.
Dealer wist me te vertellen dat het maximum 1 week duurt om de clio te bouwen. Zou toch graag eens een bezoekje brengen aan zo een wagenfabriek
Of zelf je wagen bouwen of stukken mogen monteren. Leuk 
Dealer wist me te vertellen dat het maximum 1 week duurt om de clio te bouwen. Zou toch graag eens een bezoekje brengen aan zo een wagenfabriek

Dat is wel heel langmeganieker schreef:kennis van mij wacht momenteel al 3 maanden op de nieuwe Twingo!
heeft vd week bericht gehad dat het wwarschijnlijk nog 3 maanden gaat duren.
Recessie

Bijna in je bezit dus 

Laatst gewijzigd door Age op 05 mei 2011 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: onnodige quote verwijderd
Reden: onnodige quote verwijderd
Laatst is er zo`n actie geweest bij Renault waardoor er vet veel auto`s ( althans bij ons) verkocht zijn. Wij hadden ook al auto`s die begin Maart verwacht werden, maar pas rondt April bij ons binnenkwamen.
Wordt nu wel aardig gek van al die Twingo`s / Clio`s. Hinderen mijn werk gedeeltelijk
Wordt nu wel aardig gek van al die Twingo`s / Clio`s. Hinderen mijn werk gedeeltelijk

Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
Mja, 't is balen voor iedereen, maar renault boert goed! Althans met de clio en de twingo.
Voor jou is het natuurlijk wat minder fijn. Regel je de verkoop, of doe je montage?

Voor jou is het natuurlijk wat minder fijn. Regel je de verkoop, of doe je montage?
Begreep dat Renault Clio ook onderdelen uit Japan bevat waar wat leverprobleempjes door zijn ontstaan.
maar goed mijn Clio heb ik begin januari gekocht en donderdag kan ik hem ophalen
.
maar goed mijn Clio heb ik begin januari gekocht en donderdag kan ik hem ophalen

- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Ja maar jij hebt dan niet het type wat op kernenergie loopt. Ben je dat toch mooi mis gelopen. 

Hehe gefeliciteerd
Dat word dus een heel weekend toeren met dit mooie weer.
@ Frank,
En de nieuwe clio's 'stralen' veel meer

@ Frank,
En de nieuwe clio's 'stralen' veel meer

- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Glow in the dark 

@ Dasseleer. Nee Magazhijnmanager ^^
Ja dat met Japan is al helemaal een drama momenteel. Diversen onderdelen gewoon al niet meer aan te komen. Beetje sneaky alles aan het weghalen bij collega fillialen.
Majha momenteel op de Clio`s is zover ik weet nog alles leverbaar
!
Ja dat met Japan is al helemaal een drama momenteel. Diversen onderdelen gewoon al niet meer aan te komen. Beetje sneaky alles aan het weghalen bij collega fillialen.
Majha momenteel op de Clio`s is zover ik weet nog alles leverbaar

@nelis
Ah, mijn vriendin haar vader is ook magazijn manager bij renault dealer.
Kan mij wel goed voorstellen dat het dezer dagen niet evident is om deftig te werken, renault belgie verwacht dat alle problemen tegen september terug van de baan zijn.
Veel problemen ook die een megane bose editie hebben besteld, maar daar zou sinds kort een oplossing voor komen.
Heb te horen gekregen dat de levering mijn clio waarschijnlijk 2 weken wordt vervroegd. Juli wordt het dan.
Ah, mijn vriendin haar vader is ook magazijn manager bij renault dealer.

Kan mij wel goed voorstellen dat het dezer dagen niet evident is om deftig te werken, renault belgie verwacht dat alle problemen tegen september terug van de baan zijn.
Veel problemen ook die een megane bose editie hebben besteld, maar daar zou sinds kort een oplossing voor komen.
Heb te horen gekregen dat de levering mijn clio waarschijnlijk 2 weken wordt vervroegd. Juli wordt het dan.

tja ik heb nu een eco versie. Ben benieuwd naar de 1 op hoeveel die op kernenergie dan wel niet looptFrank [Factory] schreef:Ja maar jij hebt dan niet het type wat op kernenergie loopt. Ben je dat toch mooi mis gelopen.

Clio DCI Parisienne 5 deurs besteld op 26 januari en mag deze donderdag ophalen eindelijk
Kleur: Wit met panoramadak, TomTom, LM velgen CC enz.. Ben erg benieuwd!

Kleur: Wit met panoramadak, TomTom, LM velgen CC enz.. Ben erg benieuwd!
Gisteren gebeld door de dealer, kan mijn Clio halen op woensdag 25 mei!!!! precies 3 maanden na besteldatum.
Dat wordt een lang weekje

Netjes.
Worden slapenlose nachten
! 
Worden slapenlose nachten

Hier nog twee fotootjes van mijn Clio (na ja van de zaak) Auto bevalt goed, voldoende trekkracht en lekker stil. Het zonnedakje is heerlijk met dit weer!

Achter de Clio mijn andere vervoermiddel: een oude Citroen DS

Achter de Clio mijn andere vervoermiddel: een oude Citroen DS
Hallo allemaal,
gisteren (zaterdag 5 juni) hebben mijn vrouw en ik onze eerste nieuwe auto ooit besteld. Het is een witte 3-deurs clio 1.5 dci eco2 geworden, in Authentique uitvoering. De goedkoopste van de goedkoopste dus :-) er zit helemaal geen enkele optie op, om de kosten zo veel mogelijk te drukken :-D
gisteren (zaterdag 5 juni) hebben mijn vrouw en ik onze eerste nieuwe auto ooit besteld. Het is een witte 3-deurs clio 1.5 dci eco2 geworden, in Authentique uitvoering. De goedkoopste van de goedkoopste dus :-) er zit helemaal geen enkele optie op, om de kosten zo veel mogelijk te drukken :-D
En heb je al foto's Henri?Henrikaal schreef:Gisteren gebeld door de dealer, kan mijn Clio halen op woensdag 25 mei!!!! precies 3 maanden na besteldatum.![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd met je aankoop!marijn&else schreef:Hallo allemaal,
Maar dan zou ik een auto van een jaar oud kopen met volledige opties....
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive