MediaNav: Krakende speakers bij benaderen flitspaal
Re: MediaNav: Krakende speakers bij benaderen flitspaal
Ze kunnen beter alle Medianavs van klanten vervangen voor iets fatsoenlijks. Wat een baggersysteem is het. Ik gebruikt het alleen nog maar voor radio.

Gisteren belde Renault NL met een oplossing!

Om de flitspalen van Nederland weer zichtbaar te krijgen, moest ik via de website de kaart van BeNeLux opnieuw kopen. Hierdoor zouden de flitspalen wel weer zichtbaar worden. Eerst was de oplossing dat ik dit zelf moest betalen (€64,-) en dan via mail mijn betalingsgegevens doorgeven, zodat ze het geld konden terugboeken.
Nadat meneer van de klantenservice met een collega had gesproken, kwam hij met het idee om mijn een couponcode via mail toe te sturen, zodat ik de BeNeLux kaart gratis kon downloaden.
Couponcode op de website ingevoerd, kaart gedownload via MediaNav Toolbox en in de auto geïnstalleerd. En hoppa... de flitspalen van NL staan nu ook in mijn MediaNav

Gisteravond nog getest door een flitspaal op te zoeken en de flitspaal wordt weergegeven, incl. geluidssignaal. Zodra ik de flitspaal nader met een snelheid die boven de toegestane snelheid ligt, blijft de MediaNav een continue geluidssignaal afgeven, maar dit kraakt in ieder geval niet meer!
Ps. Bij het opstarten van de MediaNav Toolbox, werd ook een belangrijke update van de firmware gedownload, namelijk versie 4.0.3. Ik heb echter nog geen veranderingen kunnen constateren...
Laatst gewijzigd door Marcoo op 02 mei 2014 13:32, 3 keer totaal gewijzigd.
Clio IV TCe 90 Expression | Blanc Glacier | Pack Introduction | 16" Passion Noir | ext. Rouge | int. Elegance
Nu allemaal schrijven naar Renault 

- Quirico
- forum member
- Contacteer:
Renault NL gebeld, ze zijn niet op de hoogte van bovenstaande.....ze gaan het uitzoeken.
In bezit sinds 19-11-2016: Clio IV phase2 Intens GT-line Blue Iron
Houd ons op de hoogte als je wil. Vorige week mijn Clio gaan afhalen (België) en heb net hetzelfde probleem. Is echt irritant.. en zeker hier in Belgïe waar ze het leuk vinden om op sommige banen elke 1,5-2 kilometer een flitspaal te zetten.
- Quirico
- forum member
- Contacteer:
Renault NL geeft aan niks te weten van genoemde oplossing aan Marcoo.
Zij beweren dat het een storing is, dat zij niet kunnen en gaan oplossen.
Inmiddels heb ik een verklaring ontvangen van Renault Nederland (over genoemde storing en dat zij het niet kunnen oplossen).
Zij beweren dat het een storing is, dat zij niet kunnen en gaan oplossen.
Inmiddels heb ik een verklaring ontvangen van Renault Nederland (over genoemde storing en dat zij het niet kunnen oplossen).
In bezit sinds 19-11-2016: Clio IV phase2 Intens GT-line Blue Iron