Hallo allemaal!
Ik ben in het bezit van een Clio V RS line E-tech Hybrid. Deze is voorzien van chromen raamlijsten. Persoonlijke vind ik zwarte raamlijsten mooier in combinatie met de blauwe kleur. Is het mogelijk om het chrome te vervangen of zit er onder het chrome wellicht gewoon zwarte lijsten?
Raamlijsten chrome naar zwart
Raamlijsten chrome naar zwart
‘22 Clio V E-Tech Hybrid 140 R.S. Line - Blue Iron RQH
-
- forum starter
- Contacteer:
Re: Raamlijsten chrome naar zwart
Hmmm , ik neem aan dat er niet zomaar croom over de zwarte strips zit. Ik persoonlijk vind croom net wel mooi , kan je in principe gewoon mee wassen met de hele auto en er een sealant op zetten voor extra glans/ bescherming. Heb er niet echt op gelet maar was dit dan een optie ? Ik rij een RS line hybride 2022 met gewone zwarte strips
Re: Raamlijsten chrome naar zwart
Ik vermoed dat het optie was, ik vind de zwarte raamomlijsting beter bij de rest van de auto passen. Zeker nu ik de logo’s aan de voor- en achterzijde zwart heb gemaakt en ‘Clio’ van de achterklep heb verwijderd. Het geeft in mijn opzicht een wat cleanere look.
Met vervangen in mijn eerste post bedoelde ik te zeggen: het chrome verwijderen, zodat er wellicht een zwart omlijsting onder zit. Er zijn namelijk sets te verkrijgen om chrome strips over het zwarte heen te plaatsen. Het zou dan logisch zijn dat onder de chrome strip die er nu bij mij opzitten, er zwarte lijsten onder schuil gaan.
Met vervangen in mijn eerste post bedoelde ik te zeggen: het chrome verwijderen, zodat er wellicht een zwart omlijsting onder zit. Er zijn namelijk sets te verkrijgen om chrome strips over het zwarte heen te plaatsen. Het zou dan logisch zijn dat onder de chrome strip die er nu bij mij opzitten, er zwarte lijsten onder schuil gaan.
‘22 Clio V E-Tech Hybrid 140 R.S. Line - Blue Iron RQH