Hi all,
Weet iemand of er in de kofferbak van mijn Clio V Full Hybrid (2024, phase 2) ergens een 12V lijn beschikbaar is?
Zo ja, enig idee waar ik die vind en hoe ik hem herken?
Ik deze graag willen gebruiken om een 12V aansluiting in de kofferbak te maken, indien mogelijk...
12V beschikbaar in kofferbak?
- HenkRenting
- forum starter
- Contacteer:
12V beschikbaar in kofferbak?
Clio V 1.6 E-tech Full Hybrig Esprit Alpine (2024), Noir etoile, packs: City Premium, Premium sound Bose.
Re: 12V beschikbaar in kofferbak?
Bij mijn vorige clio 4 had ik een kabel vanaf de sigaretten aansteker getrokken. Nu heb ik een Clio etech 5 waar ik niet zo gemakkelijk het zijpaneel kan verwijderen. Hopelijk heeft iemand de gouden tip?
Ik heb helaas geen trekhaak want daar zit meestal een 12 volt aansluiting die continu stroom geeft. Ik wil graag een aansluiting achter maken voor mijn koelbox. Die laat ik uiteraard niet constant aan staan, alleen tijdens het rijden.
Ik heb helaas geen trekhaak want daar zit meestal een 12 volt aansluiting die continu stroom geeft. Ik wil graag een aansluiting achter maken voor mijn koelbox. Die laat ik uiteraard niet constant aan staan, alleen tijdens het rijden.
- HenkRenting
- forum starter
- Contacteer:
Ik heb het uiteindelijk anders opgelost en het mezelf wat makkelijker gemaakt:
Ik heb een contra-aanstekerplug achter in de middenconsole ingebouwd, dus waar de achterpassagiers tegenaan kijken tussen de voorstoelen. Zo hebben die passagiers meteen een laadaansluiting.
De kabel heb ik vanaf de sigarettenaansteker voorin afgetakt en eenvoudig achter de middenconsole weggewerkt. Je kunt de kabel eenvoudig achter de kap naast de voorstoelen duwen.
De kabels van een eventuele koelbox in de kofferbak leg ik dan tussen de rugleuningen van de achterbank door naar die aansluiting.
Ik heb een contra-aanstekerplug achter in de middenconsole ingebouwd, dus waar de achterpassagiers tegenaan kijken tussen de voorstoelen. Zo hebben die passagiers meteen een laadaansluiting.
De kabel heb ik vanaf de sigarettenaansteker voorin afgetakt en eenvoudig achter de middenconsole weggewerkt. Je kunt de kabel eenvoudig achter de kap naast de voorstoelen duwen.
De kabels van een eventuele koelbox in de kofferbak leg ik dan tussen de rugleuningen van de achterbank door naar die aansluiting.
Clio V 1.6 E-tech Full Hybrig Esprit Alpine (2024), Noir etoile, packs: City Premium, Premium sound Bose.
-
Theo van den Akker
- beginner
- Contacteer:
Ik heb rechtstreeks op de accu, die onder de laadvloer zit, een stevige (luidspeker)draad, met een duidelijke + en - getrokken en in de kofferbak een sigarettenaanstekercontact geplaatst. Uiteraard met een zekering er tussen. Deze zekering draai ik er uit als ik die aansluiting niet gebruik om eventuele problemen te voorkomen. Zo kan je onderweg een koelkast oid aansluiten.
- HenkRenting
- forum starter
- Contacteer:
Daar zit toch alleen de accu voor de hybride motor?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 5319 Weergaves
-
Laatste bericht door tammagotchie
-
- 4 Reacties