connect diag tool
-
- beginner
- Contacteer:
Re: connect diag tool
Ik heb ook dit probleem
Ik heb 1.0.13.3
Wat moet ik doen
Groet Gerard
Ik heb 1.0.13.3
Wat moet ik doen
Groet Gerard
Sorry voor de late reactie, was druk aan het verhuizen, heb je het probleem al opgelost?coolaction schreef: 06 jun 2020 17:14 Ik heb ook dit probleem
Ik heb 1.0.13.3
Wat moet ik doen
Groet Gerard
How can you help me please
Can you help me pleaseFullie schreef: 24 apr 2020 20:34 Belachelijk dat je er geld voor vraagt!!!
Ik ben met wat tussentijd 5 dagen bezig geweest en heb het probleem opgelost.
Mocht iemand een probleem hebben hiermee ben ik meer dan bereid om te helpen met oplossen! Uiteraard zonder enige kosten!
Als je weet wat je moet doen is het een half uurtje werk.
Kan ik ook voor je doen.
-------
Clio IV 1.6 RS station '13('14 donor)
Clio IV 1.5 Dci hatchback '13 388.000km
Hallo,
Ik heb de probleem ook met de media player, hij geeft aan van connect diag tool....
Diverse dingen geprobeerd zoals van stroom af via de accu of via de kabels der achter.. geen effect.. opnieuw de update laten voeren, blijft de zelfde probleem.
Het gaat om een media/navi 4.1.0
Is er iemand die hier mee verstand heeft om op te lossen of zijn er programa's waar mee ik die kan oplossen.
heb al diverse dingen geprobeerd wat hier of op google staat..
Ik heb de probleem ook met de media player, hij geeft aan van connect diag tool....
Diverse dingen geprobeerd zoals van stroom af via de accu of via de kabels der achter.. geen effect.. opnieuw de update laten voeren, blijft de zelfde probleem.
Het gaat om een media/navi 4.1.0
Is er iemand die hier mee verstand heeft om op te lossen of zijn er programa's waar mee ik die kan oplossen.
heb al diverse dingen geprobeerd wat hier of op google staat..
Als je naar woudenberg(amersfoort) wil komen kan ik wel even kijken.
-------
Ikzelf ben hiermee naar de dealer gegaan. Die hebben het voor me opgelost. Gratis en voor niets
Hier hetzelfde probleem, maar wel een andere ervaring bij de garage.Terabyte schreef: 06 jan 2022 21:00 Ikzelf ben hiermee naar de dealer gegaan. Die hebben het voor me opgelost. Gratis en voor niets
Die konden het (zeggen ze) niet oplossen en stelde voor de hele unit te vervangen.
Nu zelf maar proberen om het op te lossen. De info uit dit topic heeft me in ieder geval in de juiste richting geholpen.
Ik heb ook het probleem heb al van alles gezocht maar kom niet verder zijn er nog mensen die hulp kunnen of willen bieden groetjes René