Ik krijg een storing in een 2009 Clio niet opgelost.
De raam aan de bijrijderskant wort niet bediend. In 1e instantie de bestuurderskant ook niet, maar dat is met het vernieuwen van de module op de motor opgelost. Werkt prima.
De deurschakelaar geeft wel de puls door. de schakelaar aan de bijrijders kant ook, maar er komt geen stroom op.
De motor werkt prima op rechtsreeks 12V voeding.
Op de bestuurderskant zit een zwart-wit draad, die komt probleemloos aan aan de andere zijde. Echter op de schakelaar aan de bijrijderskant vetrekt een paarse en een grijze draad waarvan ik geen idee heb waar naar toe. Die kleuren kom je aan de andere kant niet tegen in elk geval. Ik denk dat, ook gezien de pulsbediening, er nog ergens een module moet zijn die wellicht kapot is. Of een relais of wat dan ook.
Waar vind ik die relais of module??
Hoe kan ik via de how-to hier op het forum een schema openen? Het lukt me niet.
Elektrische ramen, stuurmodule
Re: Elektrische ramen, stuurmodule
Helemaal niemand? Niemand een schemaatje?
Re: Elektrische ramen, stuurmodule
Alle relais en zekeringen nalopen zowel onder bij je stuur als onder de kap rechts naast de accu. Althans bij me phase 1. Laat weten of het gelukt is hier.
Heb schema's gezien elders en missch hier op de site ook wel. Even goed snuffelen. Benieuwd. Succes.
Heb schema's gezien elders en missch hier op de site ook wel. Even goed snuffelen. Benieuwd. Succes.