hoi allemaal ,
ik heb een vraag.
af en toe schiet me automaat uit zijn versnelling .
nu ben ik bij de dealer geweest en die zegt dat me koppeling kapot is
dit gaat dus mijn 3200 euro kosten .
een paar zeggen dat dat bijna onmogelijk is aangezien er schijnbaar 2 platen in zitten .
hopelijk weet iemand hier er wat meer over
alvast bedankt
koppeling clio GT automaat
Re: koppeling clio GT automaat
Uit deversnelling schieten is iets wat bij oudere handbaklen wel eens gebeurd. In dit geval zal het eerder de software zijn die om een of andere reden de bak uit de versnelling haalt.
Dat dekoppeling twee platen heeft wilt nog niet zeggen dat er niks aan kan mankeren. 1 plaat voor 1-3-5, 1 plaat voor 2-4-6. Helaas zijn er wereldwijd al meerdere RS’en bekend met koppelingsproblemen. Ik hoop voor jou dat dit niet het geval is want dat kan inderdaad wel eens een dure worden....
Dat dekoppeling twee platen heeft wilt nog niet zeggen dat er niks aan kan mankeren. 1 plaat voor 1-3-5, 1 plaat voor 2-4-6. Helaas zijn er wereldwijd al meerdere RS’en bekend met koppelingsproblemen. Ik hoop voor jou dat dit niet het geval is want dat kan inderdaad wel eens een dure worden....
vrijdag ga ik voor een sec opinion
ga ze hem eerst aan de computer hangen kijken wat daar uit komt
en is pas 76.000 km mee gereden zou het best ..... vinden als het wel me koppeling is na deze km stand
wordt vervolgd
ga ze hem eerst aan de computer hangen kijken wat daar uit komt
en is pas 76.000 km mee gereden zou het best ..... vinden als het wel me koppeling is na deze km stand
wordt vervolgd
Hoe is dit afgelopen?